NJUJORK, U petak popodne je lansirana u javnost i odmah je postala hit.
Nova aplikacija Peach ustvari je nova društvena mreža koja izgleda kao mješavina Twittera, Slacka i Instagrama.
Peach je kreirao Dom Hofmann, inače osnivač Vinea.
Nova društvena mreža izdvaja se od konkurencije jer korisnicima pruža mogućnost korištenja “čarobnih riječi” kojima se aktiviraju određene opcije u njihovim statusima.
Ako, na primjer, u prozoru za status upišete “gif”, na ekranu će se pojaviti Giphy tražilica. Ako, pak, upišete “here”, u sklopu statusa biće uključena i vaša lokacija.
Ostale opcije su slične kao i na ostalim društvenim mrežama. Tako korisnici Peacha mogu naći svoje prijatelje, postavljati statuse, fotografije, video zapise, gif-ove na svoj profil. Naravno, pritom je moguće pratiti što objavljuju prijatelji s vaše liste.
Ova aplikacija je besplatna za sve, no zasad je dostupna samo za iOS korisnike.
Koliko je brzo postala popularna najbolje govori činjenica da je prvi dan nisu svi mogli preuzeti.
Kako piše Business Insider, u Peachu nisu očekivali toliki promet, pa je bilo problema sa serverima, koji su se u jednom trenutku i “srušili”. Agencije