BEOGRAD, Tri reklame iz Srbije i jedna iz Slovenije ušle su u selekciju svjetske turneje Noći Reklamoždera, u konkurenciji više od 20.000 reklama iz cijelog svijeta, saopštila je juče agencija SuperStar vorldvajd (worldwide), predstavnik Noći Reklamoždera za Adriatika region.
Iz agencije SuperStar vorldvajd navode da o tome koliki je ovo uspjeh govori činjenica da u reklamoteku “Žan Mari Bursiko” godišinje stigne preko 20.000 reklama iz cijelog svijeta, da bi nešto manje od 400, koje bira isključivo madam Bursiko, završile u šestočasovnom programu koji će u okviru svjetske turneje vidjeti ljudi u više od 160 gradova širom planete.
Među nešto manje od 400 reklama koje su ušle u svjetsku selekciju programa Noć Reklamoždera, zahvaljujući agenciji SuperStar vorldvajd i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:
– Beokonstruktivizam- Turistička organizacija Beograd – režija Boris Miljković;
– Drama u taksiju-Otelo-Jugoslovensko dramsko pozorište, agencija McCan;
– Jelen pivo – Naša stvar, agencija “Leo Barnet”, i
– ITAK- Govori ljubezen, kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola, agencija Pristop.
Prijatelji manifestacije su: mts, Samsung, Sensation refresh drink, Black ”n” Easy, Frikom, Uniqa, Avon i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, navodi se u saopštenju. Tanjug