ZAGREB, Sarajevo je ovogodišnji domaćin drugog po redu PRO.PR Interactive seminara koji je u Hotelu Hollywoodu okupio sedamdesetak učesnika iz različitih sfera javnog djelovanja.
Na ovogodišnjem jednodnevnom PRO.PR Interactive seminaru svoje iskustvo i znanje sa učesnicima su podijelili ugledni komunikacioni stručnjaci sa područja javne uprave, brend menadžmenta, medija, IT sektora i farmacije.
Organizator seminara je priznata agencija za odnose s javnošću, Apriori World iz Zagreba koja sarađuje sa partnerskim kancelarijama širom Evrope.
O digitalnoj komunikaciji govorio je David Tomchak, rukovodilac odjeljenja za digitalnu komunikaciju u Vladi Velike Britanije. Kvalitet u odnosima s javnošću bila je tema predavanja Juergena Gangolyja, direktora PR agencije Skills Austrija. Marinka Akrap, direktorica korporativnih i marketinških komunikacija u Podravci, učesnike je upoznala sa nastankom kampanja sa karakterom.
Takođe u drugom dijelu učesnici su na PRO.PR Interactive seminaru upoznati sa ulogom i značajem istraživanja u strateškoj komunikaciji u farmaceutskoj industriji o kojima je govorila direktorica sektora za odnose s javnošću Bosnalijek, Zinaida Babović. Predavanje o Internet marketingu i digitalnim medijima održat će Ranko Petrušić, glavni urednik portala Banjaluka.com. Posljednje od predavanja u nizu održaće kreativni direktor i voditelj digitalnih medija, Igor Todorovac koji će sve zainteresirane učesnike upoznati sa društvenim mrežama u Bosni i Hercegovini i načinima na koje ih komercijalni mediji koriste.
Osim predavanja učesnici će moći učestvovati u zanimljivoj panel diskusiji „Medijski pravac“ čiji je moderator Haris Hadrović sa Al Jazeere Balkans. Panelisti ovogodišnjeg okruglog stola su Ekrem Dupanović iz Media Marketinga, Julijana Mikulić Jurković iz Dnevnog lista, Senka Kurt sa RSG-a te bloger Tarik Kapetanović.