NJUJORK, Kupci širom svijeta traže jednostavnije i inovativnije metode plaćanja, zbog čega su trgovci pod sve većim pritiskom da usvoje nove tehnologije plaćanja, pokazali su rezultati prvog istraživanja Ritejl soušl lisening (Retail Social Listening) koje je sprovela američka kartičarska kuća Masterkard.
Istraživanje je sprovedeno u saradnji sa istraživačkom kompanijom PRAJM riserč (PRIME Research), u okviru kog je u periodu od jula 2014. do juna 2015. godine analizirano preko 1,6 miliona komentara na društvenim mrežama vezanih za kupovinu i trgovinu, kao i mišljenje potrošača sa 61 tržišta, prenosi portal “Pejments sors”.
Otkriveni su neki od ključnih trendova u kupovini, kako bi se trgovcima pružio bolji uvid i bolje razumijevanje njihovih klijenata a, prema rezultatima istraživanja, kupci su najviše razgovarali o pogodnostima koje nose nove digitalne metode plaćanja u sektoru trgovine.
Američka društvena mreža Tviter je najviše korišćena za rasprave vezane za trgovinu i kupovinu, pokazalo je istraživanje.
“Talas rasprava na društvenim mrežama kojem svjedočimo svaki put kada lansiramo novu platnu inovaciju, pokazuje nam da postoji tražnja i želja za novim i praktičnijim načinima plaćanja”, izjavio je generalni direktor odjeljenja Masterkarda zaduženog za međunarodna tržišta, Karlos Menendes. Tanjug