BEOGRAD, Ekipa sajta američke turističke kompanije “Expedia”, jedne od vodećih u svijetu, posjetiće krajem ove nedjelje Srbiju, radi pripreme turističkog vodiča.
Ekipa firme “Expedia” snimaće Beograd, Novi Sad i Frušku Goru radi pripreme predstavljanja Srbije i njene turističke ponude, najavila je danas Turistička organizacija Srbije.
U saradnji s Turističkom organizacijom Srbije i turističkim organizacijama Beograda i Novog Sada, “Expedia” će pripremiti i na svoj centralni sajt https://www.expedia.com/ postaviti promotivne turističke vodiče, uz video-snimke Srbije, dostupne posjetiocima širom svijeta.
“Expedia” ima više od 200 hiljada internet stranica na 150 sajtova o 70 zemalja, na 35 jezika.
Tako će tim tog sajta u petak i subotu, 11. i 12. septembra snimati u Beogradu, a u nedjelju, 13. septembra, u Novom Sadu i na Fruškoj Gori.
Kompanija “Expedia” ima više od 100 prodajnih mjesta u više od 60 zemalja, a u turističkim rezervacijama sarađuje sa 10.000 partnera vazduhoplovnih kompanija, hotela i robnih marki. Godišnji prihod te firme je 2015. godine iznosio više od 5,7 milijardi dolara. Beta