CUG, Kompanija Kola-kola Švajcarska (Coca-Cola HBC), druga po veličini punionica te kompanije na svijetu, prodala je u 2014. godini dvije milijarde komada napitaka.
U izvještaju se navodi da je u prošloj godini uslužen 2,1 milion potrošača u 28 zemalja.
U tom dijelu kompanije je 36.362 direktno zaposlenih od 600.000 zaposlenih u cjelokupnom lancu.
Prema izvještaju, 8,7 miliona evra je uloženo u programe za lokalne zajednice u 2014. godini, a inicijative kompanije u oblasti održivost prvenstveno su se odnosile na promociju zdravlja i dobrobiti, smanjenje uticaja na životnu sredinu i podršku lokalnim zajednicama.
Navedeno je i da je smanjena ukupna apsolutna emisija ugljen-dioksida za 7,8 odsto u odnosu na 2013. godinu, a da je osam punionica dobilo Zlatni sertifikat Evropske agencije za upravljanje i očuvanje voda.
Takođe, u izvješatju se navodi da je uloženo 4,3 miliona evra u programe uštede struje, čime je korišćenje struje smanjeno za 300 miliona megadžula.
Coca-Cola HBC je postala globalni lider u svom sektoru po Indeksima održivosti Dau Džons za čitav svijet i Evropu za 2014. godinu i nalazi se među kompanijama na listi FTSE4Good indeksa otkako je ovaj indeks uspostavljen 2001. godine.
Kompanija je dobila ocjenu ,A” od Projekta za smanjenje karbonskog otiska (CDP) i mjesto u Indeksu liderstva po učinku u zaštiti globalne klime, navodi se u saopštenju. Tanjug