PARIZ, Kompanija Reno-Nisan (Renault-Nissan) povećala je prodaju vozila u 2014. na skoro 8,5 miliona vozila, zahvaljujući odličnim rezultatima na tržištu SAD i Zapadne Evrope, saopšteno je iz ove alijanse.
Prodaja je u prošloj godini povećana 2,5 odsto u odnosu na 2013, i ukupan broj prodatih vozila iznosio je 8.470.610, precizira se u saopštenju koje prenosi francuski list Kapital.
Zahvaljujući snažnom rastu prodaje u SAD i Zapadnoj Evropi, svaki deseti prodati automobil u svijetu u prošloj godini izašao je iz fabrika Renoa, Nisana ili Avtovaza, ruske filijale ove francusko-japanske alijanse.
U 2014. godini 10 najvećih tržišta za Reno-Nisan bile su SAD, Kina, Rusija, Japan, Francuska, Meksiko, Brazil, Velika Britanija, Njemačka i Italija.
“Snažna tražnja u SAD-u, oporavak tržišta Zapadne Evrope i lansiranje novih, privlačnih modela, čine glavne faktore rasta prodaje Alijanse u 2014”, saopštio je generalni direktor, Karlos Gosn.
Dodao je da su optimistični u vezi s projektima na dugi rok na tržištima zemalja u razvoju, uprkos tretnutnom padu tražnje u Rusiji i Brazilu. Tanjug