STOKHOLM, Švedska modna kuća “Henes i Moric” (H&M) zabilježila je rast profita od 12 odsto u četvrtom kvartalu, zahvaljujući širenju poslovanja u SAD i Kini.
Neto zarada je u tri mjeseca zaključno sa decembrom porasla na 6,22 milijarde kruna (754 miliona dolara) sa 5,55 milijardi kruna iz istog perioda 2013, dok su prihodi istovremeno uvećani 17 odsto na 42,6 milijardi kruna, prenosi agencija AP.
H&M navodi da je prošle godine otvorio 379 novih radnji, dok ove godine planira da otvori oko 400, mahom u SAD i Kini, ali i na novim tržištima uključujući Indiju, Južnoafričku Republiku, Peru, Tajvan i Makao.
Kompanija sada ima više od 3.500 prodavnica u svijetu i zapošljava 132.000 radnika. Neto profit je na nivou cijele 2014. porastao 17 odsto na 19,98 milijardi kruna. Tanjug