ZAGREB, Distributivni lanac Lidl u prošloj godini izvezao je hrvatske proizvode na inostrana tržišta na kojima posluje za 5,7 miliona evra, što je rast od 100 odsto u odnosu na 2013. godinu, saopšteno je iz te kompanije.
Dobavljači njemačkog lanca supermarketa koji su ostvarili najveći izvoz su PPK karlovačka mesna industrija, “Gavrilović”, Osatina grupa i Alba M.S, prenio je regionalni portal Seebiz.
Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španija i Portugal, kao i još neke zemlje Evropske unije.
Dio hrvatskih proizvoda, kako se navodi, plasira se na strana tržišta u formi tzv. “nedjelje hrvatskih proizvoda”, događaja koji kupcima u drugim evropskim zemljama omogućava upoznavanje hrvatskih autohtonih proizvoda.
Drugi dio proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama, koje su kupcima u inostranstvu prepoznatljive, a treći dio proizvoda koje plasira Lidl, čine poznati hrvatski brendovi. Tanjug
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
u prvom pogledu dobra vijest…samo je problem da preduzeca poput Lidila, Aldija, Agrokora….toliko potiskuju te dobavljace da oni jedva prezive….