LOS GATOS – Posljednjih mjeseci Netflix je preduzeo korake da proširi, pa čak i radikalno restrukturiše svoje poslovanje u nastojanju da ostvari profit.
Prošle godine, Netflix je rizikovao i primorao korisnike koji dijele lozinku da kreiraju sopstvene naloge, i to se na kraju se isplatilo.
Dominantni igrač na tržištu striminga je tako dodao više od 9 miliona pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine, dostigavši rekordnih 269,6 miliona pretplatnika.
“Dodao je više pretplatnika nego što su mnogi analitičari, uključujući mene, očekivali. Ovo signalizuje da je dijeljenje lozinke češće nego što se ranije mislilo, jer Netfliks nastavlja da pretvara gledaoce freeloader-a u korisnike koji plaćaju”, rekao je viši analitičar eMarketera Ros Benes za CNN.
Iako je povećanje broja pretplatnika nadmašilo procjene Volstrita, kompanija je ponovo prijavila pad rasta u odnosu na izvještaj za četvrti kvartal, kada je Netfliks dodao 13 miliona pretplatnika, prenosi Telegraf Biznis.
Netfliks je u četvrtak objavio da planira da prestane da objavljuje kvartalne podatke o pretplatnicima 2025.
Kompanija je takođe prijavila prihod od 9,37 milijardi dolara i zaradu po akciji od 5,28 dolara za prvi kvartal, što je premašilo procjene Volstrita, prema FactSet-u.
Međutim, akcije, koje su ove godine bile omiljene na Volstritu, pale su u trgovanju poslije radnog vremena.
Analitičari kažu da je veliki dio prethodnog rasta i uspjeha kompanije proizašao iz njenog starog, dobro uspostavljenog poslovnog modela. Posljednjih mjeseci Netfliks je preduzeo korake da proširi, pa čak i radikalno restruktuiše svoje poslovanje u nastojanju da ostvari profit.
Dok konkurenti kao što su Disnei+, Hulu, Mak (u vlasništvu CNN-a, Varner Bros. Discoveri) i Peacock rade na privlačenju pretplatnika originalnim programom, Netfliks je nedavno napravio velike poslove u vezi sa sportskim igrama uživo, video igricama i licencnim sadržajima od drugih provajdera dok prelazite sa usluge pretplate bez oglasa na potpuni sistem koji podržava oglase.