ESEN – “Deichmann grupa” odlučila je da ugasi svoju robnu marku “Onygo” zbog pada profitabilnosti, javljaju njemački mediji.
Lanac cipela “Deichmann” sa oko 1.400 poslovnica širom Njemačke snabdeva cijelu porodicu pristupačnim cipelama. “Deichmann SE” takođe uključuje brendove “Snipes”, “MyShoes” i “Onygo”.
Osnovan 2016, “Onygo” se brzo širio i posljednjih godina otvorene su brojne radnje ovog brenda u većim gradovima. U Njemačkoj trenutno postoji 28 poslovnica s oko 280 zaposlenih. “Onygo” je zamišljen kao mladi naslednik “Deichmanna” s poslovnim modelom usmerenim na “mlade, moderne kupce”.
Iz “Deichmanna” je njemačkim medijima rečeno kako je uprkos “godinama ulaganja, uključujući tokom i nakon pandemije koronavirusa”, kompanija morala da odustane od ovog poslovnog modela. Krajem avgusta 2023. godine odlučeno je da će “Onygo” prestati sa poslovanjem “najkasnije do 31. avgusta 2024. godine”. Ova odluka utiče na mnogobrojne poslovnice i internet prodaju.
Proteklih mjeseci dogodili su se brojni bankroti i stečajevi u Njemačkom u modnom sektoru, a razlozi su uglavnom slični. Prema izjavama, “Deichmann SE” takođe je pogođen ovim negativnim trendom.
„Kao što vrlo dobro znate, cijeli maloprodajni sektor prolazi kroz velike strukturne promjene, koje su pogoršane učincima pandemije koronavirusa, rata u Ukrajini i rastuće inflacije. Situacija u cijelom svijetu ostaje napeta i obilježena krizama, posebno u maloprodajnom sektoru mode. U interesu cijele naše radne snage, naša je preduzetnička dužnost da prekinemo poslovne modele koji donose gubitke kako bismo mogli usmjeriti svoj kapital na ekonomski održiva poslovna područja“, navedeno je iz Deichmanna.
Ovim događajima pogođeno je oko 280 zaposlenih.
„Nažalost, otpuštanja se ne mogu izbeći“, nastavlja se u saopštenju.
Firma ne isključuje isplatu otpremnina radnicima. Kada će tačno pojedine poslovnice biti zatvorene utvrdiće kompanija zajedno sa pojedinim iznajmljivačima u sledećim nedeljama. Blic/Fenix magazin