SARAJEVO – Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u martu, posmatran u tekućim cijenama, ostvario je rast od 0,6 odsto u odnosu na februar, pokazuju podaci Agencije za statistiku BiH.
Rast prometa od 3,1 odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, odnosno hranom, pićem i duvanskim proizvodima, a kod neprehrambenih proizvoda 1,4 odsto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u martu je bio veći za 1,1 odsto u odnosu na februar.
Rast prometa od 2,4 odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, a 1,6 odsto neprehrambenim proizvodima.
Ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama, u martu je bio veći za 8,4 odsto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
U martu ove u odnosu na isti mjesec lani promet prehrambenim proizvodima veći je za 18,6 odsto, a neprehrambenim proizvodima za 10,2 odsto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u trećem mjesecu ostvario je rast od 9,8 odsto u odnosu na isti mjesec prethodne godine.
Promet prehrambenim proizvodima ostvario je rast od 7,5 odsto, a neprehrambenim proizvodima 18,5 odsto. Srna