SARAJEVO – Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru, posmatran u tekućim cijenama, zabilježio je pad od 1,8 odsto u odnosu na januar.
Pad prometa od 1,7 odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, odnosno hranom, pićem i duvanskim proizvodima, te 2,4 odsto u prometu neprehrambenim proizvodim, podaci su Agencije za statistiku BiH.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru manji je za 1,3 odsto u odnosu na januar.
Pad prometa od 2,1 odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, a u trgovini neprehrambenim proizvodima iznosio je 1,3 odsto.
Ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama, u februaru veći je za 8,2 odsto u odnosu na isti mjesec prethodne godine.
U februaru ove godine u odnosu na isti mjesec lani, promet prehrambenim proizvodima veći je za 14,3 odsto, a neprehrambenim proizvodima za 10,5 odsto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u drugom mjesecu ostvario je rast od devet odsto u odnosu na februar prethodne godine.
Promet prehrambenim proizvodima ostvario je rast od 2,9 odsto, a neprehrambenim proizvodima od 21,8 odsto. Srna