BANJALUKA – Addiko poslovni klijenti više neće morati samo iz kancelarije da vode svoje poslovne finansije, jer je Addiko banka Banjaluka klijentima omogućila Addiko Business mobilnu aplikaciju.
Sa ovom aplikacijom klijenti mogu, bilo kada i bilo gdje, sami da upravljaju finansijskim poslovanjem svoje kompanije.
Iz Addiko banke Banjaluka ističu da uz ovu aplikaciju poslovni klijenti ostvaruju brojne pogodnosti, uz koje će olakšati svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i novac.
„Tržište i poslovanje se osavremenjuju velikom brzinom, a Addiko kao digitalna banka prati taj tempo, nastojeći poslovnim klijentima da omogući jednostavno i sigurno bankarstvo u svakom momentu. Uz Addiko Business mobilnu aplikaciju poslovni klijenti od sada mogu da ostvare povoljnije naknade za izvršenje uplata, a osim toga svojim finansijama upravljaju kad god žele i gdje god da se nalaze. Uz ovu mobilnu aplikaciju je moguća kontrola troškova uz pregled stanja i prometa, otplatnih planova, pregled kartica, transakcija, ali i brojne dodatne olakšice u rukovođenju finansijama.“, naveo je Duško Prešić, direktor Odjela prodaje za pravna lica u Addiko banci Banjaluka.
Poslovni klijenti koji instaliraju aplikaciju Addiko Business Banjaluka do 15. septembra 2023, biće oslobođeni plaćanja mjesečne naknade za prvih šest mjeseci korištenja mobilne aplikacije.
Addiko Business Banjaluka aplikaciju je moguće instalirati na svim Android, IOS i Huawei uređajima, a svi zainteresovani aplikaciju mogu da ugovore u najbližoj Addiko poslovnici.
Više informacija o funkcionalnostima Addiko Business mobilne aplikacije saznajte putem LINKA, a za sva pitanja pozovite Addiko Kontakt centar na 051 951 000.
P. R.