BERLIN – Njemačka platforma za prodaju automobila uradila je veliko istraživanje koje pokazuje da izbor boje može da vam zada glavobolje prilikom prodaje i znatno umanji cijenu vašeg automobila.
Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 odsto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 odsto, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5 odsto, plavoj 9,8, a zelenoj 1,3 odsto.
Možda je crvena odličan izbor za ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput volksvagen pasata ili BMW serije pet, ta boja je neprikladna, odnosno donijeće vam glavobolje pri prodaji, navodi Mobile.de.
Nećete pogriješiti ako kupite narandžasto vozilo jer ono donosi 5,4 odsto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još bolji izbor su bijela sa 5,9 odsto, crna s 9,5 odsto, siva s 9,7 odsto i žuta s 13,3 odsto. Telegraf