NJUJORK – Američka korporacija “Coca-Cola” namjerava smanjiti broj brendova koje nudi na svjetskom tržištu za oko pola na 200, navodi se u saopštenju najvećeg svjetskog proizvođača pića.
“Kompanija očekuje da će u svoj portfelj uključiti približno 200 osnovnih marki, što je smanjenje za oko 50 posto u odnosu na trenutnu cifru, a ukinuće i neke od svojih proizvoda, kao što su Ziko i Tab“, navodi se u izjavi.
Međutim, dokument, koji je u četvrtak objavljen na web stranici kompanije, nije precizirao od kojih će se marki odustati.
CNN je citirao izvršnog direktora Coca-Cole Jamesa Quincyja koji je tokom virtuelne konferencije u kojoj su učestvovali investitori i analitičari rekao da će neke marke pića vjerovatno biti ugašene. Objasnio je da se u mnogim slučajevima radi o proizvodima koji se proizvode i plasiraju samo u nekim dijelovima Sjedinjenih Država, a ne u cijeloj zemlji.
Coca-Cola je pojasnila da se namjeravaju usredotočiti na marke “s najvećim potencijalom za rast potrošačke baze”.
Ranije u četvrtak, američki prehrambeni gigant izvijestio je da su prihodi i dobit pali u trećem kvartalu ove godine, s obzirom na to da su mnogi restorani i bioskopi zatvoreni zbog pandemije koronavirusa.
Prihod Coca Cole od jula do septembra opao je za 9 posto na 8,7 milijardi dolara. U međuvremenu je zarada po akciji potonula 33 posto na samo 40 centi.
Prodaja na javnim mjestima pala je za 15 posto, nešto niže nego u aprilu, koji su obilježile najstrože mjere zatvaranja, kada je prodaja potonula za 50 posto. Coca Cola zarađuje otprilike polovinu prihoda od prodaje bezalkoholnih pića na javnim mjestima. Agencije