BANJALUKA – Kao društveno odgovorna institucija koja uvijek osluškuje potrebe svojih klijenata, Sberbank Banja Luka će se i u mjesecima koji su ispred nas truditi da ispuni očekivanja klijenata, te da im olakša svakodnevno poslovanje.
Naime, sve svoje klijente koji u narednom periodu podnesu zahtjev za korištenje usluge mobilnog bankarstva, Sberbank a.d. Banja Luka će osloboditi plaćanja mjesečne naknade za korištenje ove usluge, i to do kraja godine.
„U skladu sa novonastalom situacijom, kao i mjerama prevencije koje se sprovode zbog širenja koronavirusa, odlučili smo da svojim klijentimaomogućimo korištenje mobilnog bankarstva, bez mjesečne naknade.Svoje transakcije klijenti mogu da obavljaju bez odlaska u poslovnicu Banke, iz sigurnosti svog doma, koristeći aplikaciju mSberbankBL. Uz naše mobilno bankarstvo klijenti imaju jednostavan i bezbjedan pristup svim svojim računima, potpunu kontrolu vlastitih finansija, te mogu da obavljaju plaćanja 24/7. Na ovaj način, preduzimamo sve kako bi klijentima olakšali svakodnevno poslovanje sa Bankom, te kako bi izbjegli nepotrebne kontakte u poslovnicama.Zdravlje i sigurnost naših klijenata nam je na prvom mjestu“, poručili su iz Sberbank a.d. Banja Luka, i ovim putem pozvali klijente da ostanu u svojim domovima, te da na taj način budu odgovorni prema sebi, ali i prema drugima.
Pozivamo sve svoje klijente da svoje finansijske obaveze izvršavaju putem našeg mobilnog bankarstva mSberbankBL i time zaštite svoje zdravlje, ali i obraduju svoj kućni budžet.
Više informacija o usluzi mobilnog bankarstva možete pronaći na: https://www.sberbankbl.ba/Content/Read/msberbankbl