Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

    5. Decembra 2025. — 16:55

    Nastavlja se rat banaka i UIO

    5. Decembra 2025. — 15:43

    Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

    5. Decembra 2025. — 14:20

    Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

    5. Decembra 2025. — 13:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Diederik van Middelkoop na Play Media Day 05 govoriće o značaju muzike kod oglašavanja!

Diederik van Middelkoop na Play Media Day 05 govoriće o značaju muzike kod oglašavanja!

Dragana EremijaDragana Eremija3. Marta 2020. — 12:23Nema komentara4 minute čitanja

BANJALUKA – Diederik van Middelkoop je kreativni direktor i partner u Amp.Amsterdam, agenciji koja je specijalizovana za zvučno brendiranje, muzičku produkciju i kontrolu muzike. Navikao je da radi sa napoznatijim svjetskim brendovima iz različitih sfera, poput kompanija Samsung, Google, Nike, Adidas, Coca-Cola, Heineken, Audi, Qatar Airways, ali i za mnoge druge brendove.

Na predstojećem 5. Play Media Day-u sa publikom će podijeliti, kako je to raditi sa najmoćnijim svjetskim kompanijama, te koliku zapravo ulogu ima muzika u oglašavanju. Supervizor za reklamne kampanje i identitet brendova širom svijeta, zaslužan je za neke od napoznatijih globalnih reklama, a napokon će i regionalna kreativna industrija, imati priliku upoznati ovog reklamnog genijalca.

Van Middelkoop-ova ljubav prema muzici javila se još u ranom djetinjstvu. Prvu pjesmu je napisao kada je prvi put sjeo za klavir svojih roditelja

“Moj brat je već bio uspješan i ostvaren muzičar, koji je svakodnevno vježbao klavir i flautu na amsterdamskom konzervatoriju. Bio je dosta ispred mene u muzičkom smislu, a jedino kada sam imao hrabrosti vježbati kod kuće, bilo je kada on nije bio u našem domu. Kada sam prvi put dodirnuo klavir, on je isto tako dotaknuo mene. Osjećam se blagoslovljeno što sada mogu raditi svaki dan sa talentovanim muzičarima, kako bih svijet učinio boljim mjestom putem muzike”, rekao je Van Middelkoop.

Ovaj mladi muzičar ističe da je za njegov početak kriv prijatelj koji mu je poslao oglas u kojem muzički studio Hilversum u Holandiji traži muzičkog fanatika, koji bi radio kao istraživač.

“Prijavio sam se na taj oglas i poslije nekoliko veoma zahtjevnih krugova, a vjerujem da je bilo oko 150 potencijalnih kandidata, dobio sam posao. Vrlo brzo sam postao producent i našao se na vodećoj poziciji u studiju”, kaže Van Middelkoop.

Za Agencija Amp.Amsterdam ima samo riječi hvale, te tvrdi da je to sjajan kolektiv višestruko talentovanih ljudi, koji pomažu brendovima da napreduju i da se povezuju koristeći kulturu. Ističe da zaista vjeruju u premošćivanje jaza između svijeta brendova sa jedne strane i svijeta muzike, sa druge strane, te da su Ti svijetovi potrebni jedni drugima sve više i više, a da su oni tu da ostvare tu sinergiju.

Njihovo partnerstvo sa Universal Music Group, tvrdi Van Middelkoop daje im fantastičan uvid u ponašanje potrašača globalne muzike, kao i ulazak u najveći svjetski muzički katalog i popis umjetnika.

 Na pitanje kako muzika čini oglašavanje zanimljivijim, Diederik van Middelkoop je rekao da ona sve čini pamtljivim, uključujući i oglašavanje.

“Samo se dvije stvari momentalno usidre u emocionalni dio ljudskog mozga i to nevjerovatno efikasno: muzika, odnosno zvuk i miris. Kao ljudska bića, mi se za muziku vezujemo toliko snažno, instinktivno i nagonski. Muzika nas podiže, rastuži, zbog nje se osjećamo ushićeno, romantično, srećno, a tu je i mnogo drugih osjećanja. Gotovo svaka vrsta emocije se može podstaći izborom prave muzike. Bilo koji oblik međuljudske komunikacije – uključujući oglašavanje – na odličan način koristi muziku, koja može biti vrlo efikasna. To muziku čini jednim od najmoćnijih komunikacijskih alata, dostupnih brendovima i oglašavanju”, tvrdi Van Middelkoop

Kao najveći izazov u svojoj karijeri, ovaj kreativac je istakao svoj najnoviji posao, gdje su radili na reklami za Audi za ovogodišnji Super Bowl.

“Reklamna agencija 72andSunny Amsterdam, obratila nam se krajem prošle godine sa upitom, da ponovo snimimo kultni Diznijev hit iz crtanog filma “Frozen”, pjesmu “Let It Go”, za reklamu Audijevog automobila e-tron® Sportback. Zbog jedinstvenog partnerskog odnosa između agencije Amp.Amsterdam i Universal Music Group ­/ Disney, bili smo savršen partner, koji je preuzeo muzički nadzor nad čitavim projektom. Vrlo smo ponosni na rezultat”, kazao je Middelkoop.

Publici na 5. Play Media Day konferenciji će pružiti uvid u snagu muzike za brendove, u najširem smislu te riječi. Dijeliće svjetske primjere, uspjehe i neuspjehe, istoriju i misli, sa zadovoljstvom. Kreativna industrija se rapidno mijenja i raste, a ovaj umjetnik se nada  da će im njegovi stavovi i primjeri biti od koristi. Zvučno brendiranje je ogroman trend i zaslužuje priznanje, kazao je Vn Middelkoop, te dodao da će rado  podijeliti neka od iskustava Amp.Amsterdama, kao kompanije za muzičko brendiranje, njihove ideje, predviđanja i opažanja.

Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz  više od 30% popusta do 01.04. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.

5 play media day diederik vn middelkoop muzika ucesnici
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članak„Prointer“ povukao tužbu protiv CAPITAL-a
Sljedeći članak Kredit od sedam miliona KM za specijalnu bolnicu

Povezani članci

Capital teme 05 minuta čitanja

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

Stav 04 minute čitanja

Plan rasta – plan koji pokreće Bosnu i Hercegovinu

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

5. Decembra 2025. — 16:5505 minuta čitanja

Predložene izmjene Zakona o uređenju prostora i građenju drastično i bez opravdanog razloga centralizuju ključne nadležnosti

Nastavlja se rat banaka i UIO

5. Decembra 2025. — 15:43

Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

5. Decembra 2025. — 14:20

Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

5. Decembra 2025. — 13:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.