NJUJORK, Jedna od najpopularnijih društvenih mreža nije se mogla pohvaliti baš najuspješnijom godinom, što se drastično odrazilo na njenu vrijednost i položaj na tržištu.
Dionice Facebooka oslabile su u četvrtak ujutro za osam posto nakon što je kompanija u srijedu objavila izvještaj o zaradi u četvrtom tromjesečju 2019. godine.
Ovaj pad doveo je do pada tržišne vrijednosti kompanije za čak 50 milijardi dolara i sada ona vrijedi manje od 600 milijardi dolara, pišu NBC News.
Pad u cijeni dionica uslijedio je nakon izvještaja o porastu troškova Facebooka za čak 51 posto u 2019. godini u usporedbi s 2018.
Troškovi su usko povezani s poboljšanjima privatnosti i sigurnosti korisnika na kojima ova društvena mreža radi otkad se suočila s javnim kritikama.
Ovi podaci podudaraju se s padom u operativnoj profitnoj marži, s 45 posto u 2018. na 34 posto u 2019.
Osim povećanih troškova u spomenutim područjima, Facebook radi i na promjenama u vezi s reklamiranjem, što usporava njegov razvoj.
Iz kompanije kažu da poboljšanja privatnosti u softverima Appleovih iPhonea i Googleovih androida mogu negativno utjecati na targetiranje prilikom oglašavanja na najpopularnijoj društvenoj mreži.
Međutim, troškovi u vezi s privatnošću i reklamiranjem bit će veliki problem i u 2020. godini. Mark Zuckerberg je u srijedu izjavio da će privatnost korisnika u ovoj godini biti prioritet Facebooka.
“Trebaće nam vremena, ali u idućem desetljeću želimo izgraditi reputaciju kompanije koja ima jaku privatnost, koja je stabilna kao i naše ostale usluge”, izjavio je on. Klix.ba