ZAGREB, Weekend Media Festival u Rovinj dovodi jednog od najznačajnijih biznismena iz industrije luksuznih brendova, čelnika Hublota i Zenitha i non-executive direktora poslovne jedinice za satove grupacije LVMH Watches Worldwide, Jean-Claude Bivera.
Čovjek koji je poznat kao ikona u industriji satova i zaslužan za globalni uspjeh poznatih brendova kao što su TAG Heuer i Hublot održat će ekskluzivno predavanje u sklopu Weekend Masterclassa.
Weekend Masterclass novi je format na Weekend Media Festivalu na kojem će se u četvrtak, 19. septembra, u kongresnoj dvorani luksuznog Grand Park Hotela Rovinj, održati predavanja i paneli. Uvođenjem ovog formata i dodatnog dana predavanja namijenjenog business zajednici, produbljuje se trajanje najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.
„Sretni smo što i ove godine Weekend donosi veliku inovaciju za sve naše sudionike. U Grand Park Hotel Rovinj, kojeg ćemo, siguran sam sa zanimanjem pogledati jer je podigao ljestvicu luksuzne ponude Hrvatske, dovodimo jednog od najatraktivnijih predavača iz svijeta europskih luksuznih brandova. Park, Biver i Weekend Masterclass sigurno će sjajno obilježiti otvorenje 12. Weekenda“, izjavio je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Biver je jedna od najuticajnijih osoba u svijetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak je na svom profesionalnom putu gotovo preko noći uspio od relativno mladih modnih kompanija napraviti luksuzne brendove koji su danas stvar prestiža i čije proizvode svi žele u svojoj privatnoj kolekciji. Prvi je uklopio luksuzni brend u svijet nogometa na Evropskim prvenstvima u nogometu UEFA EURO™ 2006. i 2008. godine.
Nakon oživljavanja brenda Blancpain, razvio je Omegu surađujući s brojnim poznatim osobama poput Cindy Crawford, Michaela Schumachera i Piercea Brosnana u ulozi Jamesa Bonda. Kod razvoja Hublota vodio se konceptom Art of Fusion spajajući tradiciju i inovacije te prošlost i budućnost.
Za samo nekoliko godina pretvorio je Hublot u istinsku priču o uspjehu, a danas on predstavlja puno više od izrade kvalitetnih satova zahvaljujući vrhunskoj suradnji sa Svjetskim prvenstvom u nogometu FIFA World Cup™, Ferrarijem, nogometnim klubovima Chelsea i Juventus, Usainom Boltom, Dustinom Johnsonom, Lang Langom, Richardom Orlinskijem i Shepardom Faireyjem.
Istorija TAG Heuera pod vođstvom Bivera blisko je povezana s automobilističkim utrkama među kojima se ističe najprestižnija i jedna od najstarijih automobilističkih utrka na svijetu, kultna Monaco Grand Prix. TAG Heuer je upravo pod kormilom Bivera nanizao najviše pobjednika ove utrke među kojima su Niki Lauda, Jody Scheckter, Alain Prost, Ayrton Senna, Mika Häkkinen, David Coulthard, Kimi Räikkönen, Fernando Alonso i Lewis Hamilton, ujedno i TAG Heuerovi ambasadori.
Jedan od najznačajnijih biznismena iz industrije luksuznih brendova i stručnjak za marketing Jean-Claude Biver će na 12. Weekend Media Festivalu u sklopu Weekend Masterclassa podijeliti svoje iskustvo i savjete kako uspješno voditi premium svjetske brendove.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra tako u Rovinju donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.
Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.