Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

    4. Decembra 2025. — 16:24

    Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

    4. Decembra 2025. — 15:28

    IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

    4. Decembra 2025. — 14:43

    Ministarstvo razbacuje milione na nepostojeći vrhunski sport u Srpskoj

    4. Decembra 2025. — 09:02
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Raste interes za solare, ali regulativa se mijenja na štetu korisnika

    1. Decembra 2025. — 16:38

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    U BiH uvezeno 8.100 novih i 71 hiljada polovnih vozila

    30. Novembra 2025. — 11:04

    Lidl izbjegava jedan veliki grad u BiH

    23. Novembra 2025. — 13:10

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Cijena ječma u EU dostiže rekorde, u Srbiji ga niko neće

    3. Decembra 2025. — 09:03

    Realni sektor ne prestaje da tone: Industrija raste samo na papiru

    3. Decembra 2025. — 07:38
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Black Friday postao još isplativiji uz pomoć vještačke inteligencije

    30. Novembra 2025. — 14:27

    Amerikanci potrošili preko osam milijardi dolara na “crni petak”

    29. Novembra 2025. — 15:05

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15

    Hrvatska među državama s najvećom inflacijom u EU

    3. Decembra 2025. — 08:17

    Amazon i Google predstavili zajedničku multicloud mrežnu uslugu

    1. Decembra 2025. — 11:12
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Vodič: 24 koraka da organizujte uspješan poslovni događaj

Vodič: 24 koraka da organizujte uspješan poslovni događaj

Svjetlana ŠurlanSvjetlana Šurlan16. Marta 2019. — 12:19Nema komentara8 minuta čitanja

BANJALUKA – Nezaboravan poslovni događaj neće se dogoditi sam od sebe, niti spontano. Organizovanje i održavanje ovakvih događaja zahtijeva planiranje. Bilo da je riječ o jednodnevnoj konferenciji ili sedmičnoj promociji proizvoda i usluga, planiranje vašeg događaja čini razliku između uspjeha i neuspjeha.

Jedan gaf sa lošim ozvučenjem ili lošom rasvjetom može vas koštati konferencije na koju ste pozvali jako važne učesnike ili poslovne partnere, stoga planirajte detaljno! Uspjeh vašeg događaja je u detaljima!

Donosimo vam Vodič sa 24 koraka za organizaciju uspješnog poslovnog događaja.

Jasno definišite svoju ciljanu publiku

Prije nego što učinite bilo što drugo – treba biti jasno – tko je vaša ciljna grupa ljudi?

Nakon toga će sve druge odluke doći na svoje mjesto u smislu: načina, sadržaja, lokacije, vremena, cijene.

Ovakav pristup takođe će vam pomoći da ostanete usredotočeni na postizanje određenih ciljeva i da ne dopustite da opseg postane preširok i izgubi smisao.

Napravite popis detalja – sve, uključujući rasvjetu i javni prevoz, do sadržaja i osvježenja.

Kada odlučite organizovati događaj, sve je važno. Od programskog sadržaja i osvjetljenja do prevoza i parkiranja – sve se računa. Vaša publika će sve pripisati vama i vašem brandu. Izrada popisa osiguraće da ne zaboravite na bitne stvari i detalje.

Pripazite na druge slične događaje prilikom biranja termina.

Provjerite kalendar. Provjerite jeli događaj zakazan preblizu praznicima ili popularnim vremenima odmora. Jednako je važno provjeriti i druge događaje na koje bi ciljani učesnici mogli ići.

Poslovni događaj mora imati jasan cilj

Prije nego što krenete u akciju planiranja poslovnog događaja, budite jasni zašto to radite, jer svaka odluka nakon toga mora ići u smjeru vašeg glavnog cilja.

Radi li se o stvaranju svijesti o vašoj tvrtki ili određenom proizvodu?

Želite razviti lojalnost kupaca?

Ili jednostavno želite zaraditi uz prigodnu promociju?

Budite fleksibilni i očekujte promjene plana

Dok ulazite u proces planiranja događaja, možda ćete otkriti da se vaš događaj mijenja u veličini, lokaciji i na mnoge druge načine iako to prvotno niste predvidjeli. To je sasvim ok sve dok ne izgubite iz vida razlog zbog kojeg uopšte radite sav taj posao. Potrebna je određen nivo fleksibilnosti.

Definišite svoja ograničenja

Moramo biti svjesni šta možemo ili ne možemo realno učiniti – bilo da je riječ o budžetu… ili vremenskim periodima. Ako se odlučite za jedan događaj uživo u sedmici dana, planirajte „intimniju vezu“ sa ciljanom grupom. Ako je to veliki događaj, pripremite se nekoliko mjeseci unaprijed. Ako je budžet malen, možda ćete morati balansirati i biti više kreativni to znači i mnogo raditi sami.

Stvorite jasne i mjerljive ciljeve

Uvijek počnite sa strategijom. Baš kao i svaki posao, veliki događaji počinju snažnom, promišljenom i mjerljivom strategijom.

Događaji uživo su nevjerojatan način da predstavite svoj brand, povežete se s vašim ciljnim tržištem i dobijete povratne informacije o vašem proizvodu. Morate znati šta pokušavate postići. Držite se mjerljivih ciljeva i zapišite na što tačno ciljate. Zatim se pobrinite da nastavite s postizanjem tih ciljeva.

Financijski plan: Kako platiti poslovni događaj?

Izradite “plan finansiranja” i procijenite brojeve.

Većina događaja finansira se sponzorstvima, prodajom karata i budžetom internog marketinga – ili kombinacijom sva tri.

Kada izradite budžet za događaj, morate procijeniti koliko novca možete realno povećati iz svakog segmenta. Prije nego što rezervišete mjesto ili potpišete ugovor, dobro je najprije početi s potpisivanjem sponzora ili prodajom unaprijed plaćenih ulaznica kako biste bili sigurni da postoji dovoljno interesa za vašu ideju za finansiranje.

poslovni plan

Napravite cjenovnik i uštedite novac putem donacija sponzora.

Događaji imaju tendenciju koštati više od očekivanog – prvenstveno u pogledu mjesta održavanja i hrane i pića. Ne zaboravite na sve dozvole i licence koje ćete takođe trebati.

Napravite sveobuhvatan popis svih troškova i zatim istaknite područja na kojima mislite da sponzori mogu odigrati bitnu ulogu.

Razmislite tko bi još mogao biti zainteresovan za vaš poslovni događaj ?

Ako prvi put organizujete ovakve događaje, kontaktirajte ljude za koje smatrate ili znate da su zainteresovani za ovakav poslovni događaj i uključite ih u samu organizaciju ili kao sponzore.

Marketing: Kako dovesti ljude?

Trebaće vam marketinški plan. Napravite marketinški plan za poslovni događaj. Što ste više organizovani, to će vaš događaj biti profesionalniji i bolji. Zapamtite vaš događaj najviše govori o vama i vašem brendu!

Budite neumorni u marektingu ili će vaš događaj propasti

Ako ne želite biti sami na događaju, onda reklamirajte, reklamirajte i reklamirajte svoj događaj. U današnjoj šumi socijalnih medija i naprednih mogućnosti prikazivanje željenih sadržaja ciljanoj publici, online marketing sigurno nije stavka na kojoj želite štedjeti!

Zbog čega bi netko htio doći na događaj?

Morate definisati ZAŠTO i ŠTO radite na događaju koji će dovesti ciljanu publiku. Za potrošačke proizvode to može biti zabava sa demonstracijama i besplatnim uzorcima proizvoda.

Za poslovne ljude to bi mogao biti obrazovni sadržaj ili uzbudljiv, i popularan stručnjak u određenom području. Šta god da je, nemojte izgubiti vezu s time zašto želite da ova posebna publika traži mjesto više na vašem događaju.

Za neke je to photo booth gdje će napraviti lude fotografije sa vašim proizvodom i podijeliti ih na društvenim mrežama.

Jasno i glasno navedite zašto bi vaša ciljana publika trebala prisustvovati

Kada promovišete događaj svakako recite svojoj ciljanoj publici:

Što će naučiti?

Koga će upoznati?

Zašto bi trebali biti tamo?

Koje aktivnosti očekivati?

Nemojte pretpostavljati da će vaši prijatelji reći svojim prijateljima.

Unaprijed pripremite članke za medije i portale

Novinari su često u žurbi i skoro uvijek kasne sa rokovima, zašto im ne biste pomogli?

Napišite unaprijed članke o događaju, i odmah nakon događaja im samo pošaljite željene fotografije tako da vijesti o vašem poslovnom događaju budu “live” i na medijskim lokalnim portalima tamo gdje se događaj i održava.

Oglašavajte najavu svog događaja na Facebook-u i Instagramu

Kreirajte FB Event i pozovite što više ljudi koje bi događaj mogao zanimati, recite svojim prijateljima da pozovu svoje FB prijatelje i recite im i zašto.

Sponzorisano oglašavanja na društvenim mrežama često se zanemaruje kod manjih događaja.

S druge strane ovakav efikasan i finansijski prihvatljiv način oglašavanja može vam donijeti hrpu pažnje i posjetilaca tačno određene ciljane grupe ljudi.

Zanemarivanje ovog tipa oglašavanja čak može dovesti i do totalnog fijaska posjećenosti samog poslovnog eventa.

poslovni plan

Izvještavajte Live sa događaja

Ljudi prečesto zanemaruju objave na društvenim mrežama što je poptuno pogrešno u ovom slučaju!

Jednostavno snimite live video kada je gužva na događaju, napunite vaše FB i Instagram Story-e sa fotkama i video materijalima koji se događaju SADA! To će sigurno privući još zainteresovanih.

Stvorite “Jedva čekam” efekt

S marketingom na društvenim mrežama krenite barem tri sedmice prije samog održavanja događaja. Planirajte koji sadržaj objaviti i kada, imajući na umu cilj održavanja događaja, polako stvarajte isčekivanje i naravno potaknite zanimanje željene publike, kroz pitanja i nagradne igre!

Neka vas “spomene” lokalni influencer

Budite pametni s blogerima. Uključivanje lokalnih blogera u učestvovanje na događaju obično je odlična strategija za dobivanje publike prije, za vrijeme i nakon događaja. Blogeri obično računaju na širok doseg i obično ne slijede pravila tradicionalnih medija i jako često znaju kreativnim stilom privući publiku na vaš poslovni događaj.

Photo booth najavite unaprijed

Naravno da će neki doći samo da se besplatno fotkaju i dobiju fotke, ali ipak koji brend ne bi želio da se ljudi sa osmjehom fotkaju sa njegovim proizvodom ili sa rekvizitom na kojem stoji logo njegove kompanije.

Postoji li bolja reklama od osmjeha?

Tvoj tim: koji će voditi organizaciju i provođenje plana

Delegirajte zadatke i odgovornost. Bez obzira na veličinu vašeg događaja, uvijek pokušajte delegirati zadatke na više članova tima. Ako jedna osoba bude zadužena za svaki detalj plana to sigurno neće izgledati dobro. Kad god je moguće, neka ljudi preuzmu kontrolu nad područjima u kojima najviše uživaju.

Dosljedno od početka do kraja

Dođite prije svih na radno mjesto i često tražite povratnu informaciju o zadacima koje ste delegirali. Dok god ljudi znaju da očekujete ažuriranja s vremena na vrijeme, manje je vjerojatno da će postati frustrirani kada ih pozovete ili im pošaljete poruku da provjerite kako napreduju.

Budite vođa, a ne šef

Pitajte članove tima kao i ostale ljude što misle, i pokažite im svojim radom da ste spremni zasukati rukave i raditi koliko treba da događaj bude veličanstven.

Tražite kritike i budite spremni i na one loše. Ako ste obavili pola posla kako treba, dobićete puno pohvala. Ali ipak tragajte za kritikama koje su vam promakle i radite na tome da otklonite sve moguće greške.

Neka stručni tim za društvene mreže prati vaš poslovni događaj

Iako nije imperativ za svaki poslovni događaj ili industriju, sve više i više događaja se usredotočuje na iskorištavanje virtualne moći svoje publike na društvenim mrežama. Ako je vaša publika na Facebook-u ili Instagramu, tamo i  vi trebate biti stoga će vam trebati profesionalni tim za izvršavanje ovakvih zadataka.

Krenite u akciju planiranja, i iskoristite ovaj proces od 24 koraka da napravite vaš poslovni događaj nezaboravnim i ne zaboravite: Uspjeh vašeg poslovnog događaja je u detaljima!

photozone.ba/capital.ba

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
izbor izdvajamo organizacija događaja photo booth photozone poslovni plan vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakSporazum Srbije sa Evroazijskom unijom otvara tržište od 180 miliona ljudi
Sljedeći članak Stranke u BiH iz budžeta dobile više od 260 miliona KM

Povezani članci

NAJAVE DOGAĐAJA 02 minute čitanja

Najava događaja za petak, 5. decembar 2025. godine

Capital teme 02 minute čitanja

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

4. Decembra 2025. — 16:2402 minute čitanja

Kandidati imaju rok od 15 dana da se prijave na konkurs

Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

4. Decembra 2025. — 15:28

IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

4. Decembra 2025. — 14:43

Ministarstvo razbacuje milione na nepostojeći vrhunski sport u Srpskoj

4. Decembra 2025. — 09:02

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.