BANJALUKA, Izgradnju šoping mola na Bulevaru srpske vojske u Banjaluci “Delta holding” će započeti tokom godine, a vrijednost ove investicije dostići će 61 milion evra. Prema izgledu i ponudi biće to potpuna novost za Banjalučane.
Rekla je ovo u intervjuu “Glasu Srpske” generalni direktor “Delta holdinga” i direktor korporativnih komunikacija Jelena Krstović.
– Već u martu trebalo da bude otvoren i restoran u robnoj kući “Boska” Banjaluka – rekla je Krstovićeva.
* Najavili ste izgradnju šoping mola u Banjaluci tokom ove godine. Na kojoj lokaciji će se on nalaziti i šta će sve sadržavati?
KRSTOVIĆ: Izgradnja šoping mola u Banjaluci počeće tokom 2011. godine i to na Bulevaru srpske vojske. Ovaj objekat, površine od 80.000 kvadratnih metara, zaista će prema ponudi i sadržaju biti potpuna novost za sve kupce u Banjaluci i regiji.
* Kolika je vrijednost te investicije?
KRSTOVIĆ: Investicija “Delta holdinga” u šoping mol iznosiće 61 milion evra.
* Osim u Banjaluci, da li planirate izgradnju tržnih centara u još nekim gradovima Srpske?
KRSTOVIĆ: Za sada nemamo takvih planova, ali kontinuirano analiziramo tržište i reagovaćemo ako procjene pokažu da postoji realno interesovanje za ovakvu vrstu prodajnih objekata.
* Nedavno ste izjavili da će “Delta” nove investicije djelimično finansirati zaduživanjem kod komercijalnih banaka. Koliko bi moglo da iznosi to zaduženje?
KRSTOVIĆ: Detalji finansiranja budućih projekata još nisu poznati, više će se znati tokom razvoja projekta, kada će i eventualno zaduživanje kod komercijalnih banaka biti razmatrano.
* Da li će uskoro biti otvoren restoran u robnoj kući “Boska” u Banjaluci, kako je bilo najavljeno?
KRSTOVIĆ: Da, “Boska” će vrlo brzo dobiti i restoran i mi očekujemo da on bude otvoren već tokom idućeg mjeseca.
* Kada je planirano renoviranje spoljnog izgleda “Boske”?
KRSTOVIĆ: Spoljni izgled “Boske” dio je jednog kompleksnijeg pitanja. Robna kuća se nalazi u užem gradskom jezgru Banjaluke, koje je stavljeno pod zaštitu države, tako da promjena izgleda fasade nije moguća bez posebnih odobrenja autora, odnosno arhitekte ovog projekta. Zbog toga u bliskoj budućnosti ne treba očekivati promjene na spoljašnosti “Boske”. Ona će ostati ovakva kakve jeste i kakvu je poznaju Banjalučani i stanovnici cijele banjalučke regije.
* Kakvi su planovi “Delta holdinga” za sljedeći period, kada je u pitanju tržište Republike Srpske? Da li su u planu još neke investicije?
KRSTOVIĆ: Republika Srpska je za “Deltu” veoma važno tržište, što smo pokazali već prvom značajnom investicijom, kada smo 2007. godine postali vlasnici maloprodajnog lanca “Tropik”. U međuvremenu ulaganja su proširivana. U sljedećem periodu, sem oblasti nekretnina, posebnu pažnju poklonićemo razvoju maloprodajne mreže “Delta Maksija”. U 2011. godini “Delta Maksi grupa” planira ukupne investicije od 92 miliona evra, što će omogućiti otvaranje 75 novih objekata. Od tog broja 14 objekata biće otvoreno u BiH. Te investicije pratiće i otvaranje odgovarajućeg broja novih radnih mjesta.
* Prodaja 50 odsto udjela u trgovinskom lancu “Delta Maksi” već je najavljena. Zašto ste se odlučili za prodaju lanca ovih marketa?
KRSTOVIĆ: Odlučili smo se za uvođenje strateškog partnera u strukturu “Delta Maksi grupe” i to u odnosu 50 prema 50 odsto. “Delta Maksi” je ostvario lidersku poziciju u maloprodaji cijelog regiona, poslujemo ne samo u Srbiji i BiH, već i u Bugarskoj, Crnoj Gori i Albaniji. Međutim, da bi se taj trend rasta nastavio, procijenili smo da je potrebno u našu maloprodaju ubrizgati dodatni impuls, ne samo finansijski, već i tehnološki. Zbog toga smo se odlučili da pregovaramo o strateškom partnerstvu sa jednim od najuglednijih evropskih trgovačkih lanaca, koji će nam donijeti kapital, ali i nove tehnologije poslovanja u maloprodaji.
* O kojem evropskom trgovačkom lancu je riječ?
KRSTOVIĆ: Nismo u prilici da iznosimo detalje, pa ni da identifikujemo potencijalnog partnera, jer pregovori podrazumijevaju i klauzulu o povjerljivosti. Vjerujemo da ćemo u sljedećih nekoliko sedmica biti u prilici da obavijestimo javnost o završetku posla i realizaciji velike investicije.
Brendovi
* Prilikom otvaranja “Boske” još 15 brendova je bilo zainteresovano za prostor u robnoj kući. Da li će biti proširenja kapaciteta “Boske”?
KRSTOVIĆ: Kapaciteti “Boske” trenutno su popunjeni, tako da dolazak novih brendova možemo očekivati sa otvaranjem našeg novog šoping mola u Banjaluci. Izvjesno je da postoji značajno interesovanje svetskih i regionalnih brendova za tržište Republike Srpske, a koje će konkretne robne marke moći da kupe Banjalučani, vidjećemo tek kad počnu razgovori sa zakupcima budućeg “Deltinog” šoping mola. Glas Srpske
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ovo su obicne gluposti, i dalje jedna u nizu lazi prestavnika Delta holdinga
da je ovo normalna drzava ne bi ovima dozvolila da predju savu a kamo li da grade nesto po RS i peru pare.
Zapitaj te se kako u Deltinim trznim centrima sirom RS, 80% ljudi radi koji su prijavljeni na minimalac. Kakav dozvoljeni lopovluk od strane drzave. Zar je moguce da u takvom holdingu radi toliko broj niskoobrazovanih ljudi.