SAN FRANCISKO, Internetska društvena mreža “Maj spejs” objavila je danas da će otpustiti oko 500 radnika, odnosno skoro polovinu zaposlenih, kako bi ponovo postala profitabilna u nadmetanju sa “Fejsbukom”.
“Današnje teške, ali neophodne promjene preduzete su kako bi kompaniji bio otvoren put ka održivom rastu i profitabilnosti”, saopštio je direktor “Maj spejsa” Majk Džons.
On je dodao da će nova organizaciona struktura kompanije omogućiti brži razvoj usluga i veću fleksibilnost u finansijskom pogledu.
Džons je precizirao da će broj zaposlenih u svim sektorima kompanije biti umanjen za 47 odsto.
“Njuz korporacija” kupila je “Maj spejs” za 580 miliona dolara 2005. godine, ali je kompaniju sa tržišta potisnuo “Fejsbuk”, koji je stekao više od 500 miliona korisnika dok je broj korisnika “Majspejsa” u stalnom padu i trenutno iznosi nekoliko desetina miliona.
Predsjednik “Njuz korporacije” Čejs Keri izjavio je da su gubici ove društvene mreže nepodnošljivi i da je neophodno ostvariti poboljšanje poslovanja u narednih nekoliko kvartala.
Uprava “Maj spejsa” saopštila je da će ova mreža u narednom periodu pokrenuti partnersku saradnju u Australiji, Velikoj Britaniji i Njemačkoj, kako bi unaprijedila prodaju reklamnog prostora i sadržaja.