NJU DELHI, Italijanski proizvođač sportskih automobila “Ferari”, koji posluje u okviru grupe “Fijat”, planira da krene sa prodajom u Indiji u narednih šest mjeseci, piše “Tajms of Indija”, navodeći da se i mnogi drugi globalni proizvođači luksuznih robnih marki sve više fokusiraju na azijsko tržište u usponu.
U Indiji su već prisutne kompanije kao što su “Porše”, “Lamborgini” i “Bugati”, gdje privreda u snažnom razvoju otvara velike mogućnosti za prodaju skupih kola, prije svega takozvanoj urbanoj eliti, piše list u nedjeljnom izdanju.
Broj indijskih milionera porastao je 51 odsto na 126.700 u 2009. godini, prema podacima američke investicione banke “Meril Linč.”
“Ferari” će ući na indijsko tržište u prvoj polovini 2011. godine, a Indija će biti 58. tržište na svijetu na kome će “Ferari” biti prisutan, izjavila je “Tajmsu” Valeija Kosta, direktor informacija “Ferarija.” Tanjug