BERLIN, Jedno katoličko udruženja u Njemačkoj odlučilo je da bojkotuje Djeda Mraza, smatrajući ga simbolom potrošačkog društva koji nema nikakve veze sa izvornim likom svetog Nikole.
Na Internet sajtu udruženja “Bonifatijusverk” je navedeno da sveti Nikola “podstiče ljude na dobrotu, na ljubav prema bližnjima i na darivanje sreće”, a ne na nekontrolisanu kupovinu kao što to čini Djeda Mraz koji je izgubio svaku hrišćansku vrijednost. Djeda Mraz svoj lik debeljuškastog starca bijele brade u crvenom odijelu, duguje američkom karikaturisti Tomasu Nast koji ga je tako prikazao u 19. vijeku, a potom ga je proizvođač bezalkoholnih pića Koka-kola, popularizovao širom svijeta. Tanjug
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
I moj pravoslavni pop kao i ovo njemačko katoličko udruženje slično gleda na djeda mraza i naziva ga božić bata.Bio djed mraz ili božić bata ili sveti Nikola ili karikatura Tomasa Nasta, djeca ga zbog poklona željno očekuju i mislim da im to zadovoljstvo ne bi trebalo ukinuti.Ja jesam odrastao sa djeda mrazom, ali mi nije smetao ni poklon božić bate.