NJUJORK, Najveći oglašivači na Facebooku povećali su svoju potrošnju barem deseterostruko u posljednjih godina dana, s obzirom da je ova vodeća društvena mreža sve zanimljiva za oglašavanje zbog velikog broja korisnika.
Pojedini oglašivači povećali su svoju potrošnju čak dvadeseterostruko ili više, izjavila je glavna operativna direktorica Facebooka Sheryl Sanderberg u razgovoru za Bloomberg.
Ona je rekla i kako su prije dvije godine veliki brendovi počeli eksperimentirati sa Facebookom, a sada posluju naveliko, ne otkrivši pritom o kojim kompanijama se tačno radi.
Facebook je krajem jula objavio kako je dostigao brojku od pola milijarde korisnika, a nagađa se da bi tokom 2012. godine njegove akcije mogle biti izlistane berzi.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
http://forum.capital.ba/telekomunikacije-i-it/internet-oglasavanje-vasa-reklama-na-google-facebook-i-internet-portalima/