Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Kuzmić: Odgovorni za loše stanje u „Šumama“ moraju snositi posljedice

    6. Decembra 2025. — 11:16

    Dan D za prelaz Gradiška: Brza cesta ipak se otvara na vrijeme?

    6. Decembra 2025. — 10:27

    Lidl završio megacentar u BiH: Počinje odbrojavanje do otvaranja prodavnica

    6. Decembra 2025. — 10:14

    Gordan Pavlović planira da kupi sva komunalna preduzeća u BiH

    6. Decembra 2025. — 10:00
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Privatne benzinske stanice biće uključene u snabdijevanje tržišta u Srbiji

    6. Decembra 2025. — 08:02

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    U oktobru broj turista u BiH veći nego u u istom mjesecu lani

    6. Decembra 2025. — 12:25

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Privatne benzinske stanice biće uključene u snabdijevanje tržišta u Srbiji

    6. Decembra 2025. — 08:02

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    U slučaju pljenidbe ruske imovine ugrožen i evro

    6. Decembra 2025. — 13:30

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » RS dio evropskog neba

RS dio evropskog neba

capital.bacapital.ba20. Jula 2010. — 06:2531 komentar4 minute čitanja

BANJALUKA, S banjolučkog aerodroma, od 14. jula, putnici mogu da putuju do Ljubljane i dalje, sa cijenom povratne karte do Ljubljane od 55 evra. Letovi su četiri puta sedmično, ponedjeljkom, srijedom, petkom i nedjeljom, a linija je uspostavljena na osnovu saradnje “Sky Srpske” i nacionalne avio-kompanije Slovenije “Adria airways”.
Kako kaže Zoran Injac, direktor kompanije “Sky Srpska”, u intervjuu “Fokusu”, ovim letovima banjolučki aerodrom Mahovljani postao je dio mreže evropskog vazdušnog saobraćaja.
– Putnici iz Banje Luke sada iz svog grada mogu putovati do željenih destinacija, a istovremeno ovdje mogu kupiti karte za let u 25 gradova Evrope. Linija koju smo uspostavili predstavlja prvu fazu kvalitetnog funkcionisanja kompanije, a do kraja sljedeće godine očekujemo nabavku dva nova putnička aviona, koji će doprinijeti kvalitetu usluge naše avio-kompanije – rekao je Injac.
Prvi koraci su napravljeni. Koji su sada planovi “Sky Srpske”?
INJAC: Nakon uspostavljanja saradnje s avio-kompanijom”Adria airways” obavljena je prva faza razvoja domaćeg avio-saobraćaja. Trenutno će se kao operativni prevoznik putnika pojavljivati avio-kompanije Slovenije, a uskoro očekujemo da “Sky Srpska”, nakon dobijenog sertifikata za operativno letenje avio-kompanije, preuzme let na relaciji Banja Luka – Ljubljana – Banja Luka. Kada se to desi, razmotrićemo i opcije uvođenja jutarnjeg i popodnevnog leta, kao i direktne letove iz Banje Luke prema nekim evropskim destinacijama, za koje tradicionalno postoji veliko interesovanje putnika. U ponudi planiramo da imamo i druge čarter letove, koji će, između ostalog, služiti za posjetu inostranim privrednim, turističkim i kulturnim dešavanjima. U prilog tome govori i čarter let za Ženevu, gdje su upravo fudbaleri “Borca” putovali prošle sedmice.
Uspostavljanje avio-saobraćaja treba da doprinese i privrednom i društvenom razvoju jedne zemlje. Koliko će nebo Srpske uspjeti da ispuni taj zadatak?
INJAC: Razvoj turizma moguć je jedino kroz postojanje avio-saobraćaja i to je ono što mi kao jedna infrastruktura nudimo ovom prostoru. U saradnji sa turističkom zajednicom RS, kao i sa Turističkom organizacijom grada Banja Luka, pripremamo kvalitetnu ponudu, da bismo svim ljudima koji ne žive ovdje predstavili svoje turističke kvalitete, a našim građanima omogućili putovanja do što više destinacija. U svakom slučaju, uz dobru i kvalitetnu turističku ponudu te povoljne cijene avio-saobraćaja možemo uticati na privredni razvoj Srpske.
Budući da ste mlada avio-kompanija, koliko ste kadrovski osposobljeni i da li je to dovoljno za kvalitetno funkcionisanje?
INJAC: Funkcionišemo i radimo oko godinu i po dana i u tom periodu uradili smo sve neophodne analize, studije, elaborate koji se tiču same avio-kompanije i ovog prostora, s kojeg želimo da pružamo uslugu. Smatramo da smo sve pripremne radnje kvalitetno obavili, dali smo svoje prijedloge i analize i sada ubiremo prve plodove. U međuvremenu smo se, po evropskim standardima, osposobili za ovaj nivo aktivnosti koji trenutno obavljamo. Dobijanjem operativnog sertifikata imaćemo i zvaničnu potvrdu da su sve pozicije neophodne avio-kompaniji u potpunosti popunjene. Očekujemo da ćemo svakim danom biti sve kvalitetniji i sposobniji za obavljanje kompletnog avio-saobraćaja. Važno je istaći da ovaj prostor još nema istoriju i tradiciju vazdušnog saobraćaja, što znači da nam trenutno nedostaju domaći kadrovi.
Kakve su reakcije građana na kompaniju “Sky Srpska”, a imajući u vidu činjenicu da RS nema tradiciju ovakvog vida prevoza?
INJAC: Mi smo u vrlo kratkoj kampanji zaista postigli maksimum i treba da budemo zadovoljni odzivom putnika. Svakako da ćemo nastojati ulagati u kvalitet iz mjeseca u mjesec, a nadam se da će se i putnici uvjeriti da nudimo jedan novi kvalitet putovanja. Prema dosadašnjim komentarima, imamo zaista pozitivne reakcije. Nisu rijetki ni pozivi građana koji nas zovu samo da bi nam čestitali na uspostavljanju avio-saobraćaja. Dosadašnji pokušaji uspostavljanja avio-saobraćaja nisu bili zadovoljavajući i smatramo da je ovo jedini koncept koji može dati izlaz Banjoj Luci prema Evropi, a Evropu dovesti u Banja Luku. Fokus

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakStruja na čekanju do 2013.
Sljedeći članak Paprena firmarina

Povezani članci

NOVOSTI 02 minute čitanja

Ovo su najjeftinija skijališta u Evropi

TRGOVINA 11 minuta čitanja

Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

31 komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. bosman 20. Jula 2010. 10:40

    RS ide u nebo.

    Odgovori
  2. David Štrbac 20. Jula 2010. 10:44

    “Nisu rijetki ni pozivi građana koji nas zovu samo da bi nam čestitali na uspostavljanju avio-saobraćaja.”
    –
    Čujem da su se mnogi upi*kili od sreće.

    Odgovori
  3. dejan 20. Jula 2010. 13:17

    teško da će ljubljana-banja luka biti isplativo pored zagrebačkog aerodromasa kojeg se može ići bilo gdje u svijet. Jedino ove direktne linije što spominju…

    Odgovori
  4. brkoug 21. Jula 2010. 21:26

    1.bosman! Ja tipujem da ćemo prije otići u p. materinu. I zašto Injac ne pomene i onih 900.000 što Vlada mora dati Adriji godišnje za po jedan sedmični let do Ljubljane.Molim se bogu da Slovenci ne ponude bolju pinku da se ovo pretvori u po jedan dnevni let. Tada bi već bilo preko šest miliončića, a ta sreća ne bi mogla stojeći bez čučanja da se pozdravi, što Štrbac reče.

    Odgovori
  5. bosman 21. Jula 2010. 22:13

    @4.brkoug: e da možemo nazad u p.m.

    Odgovori
  6. Aljosa 24. Jula 2010. 12:06

    Koji su vasi prijedlozi za ozivljavanje aviosaobracaja.Ne volim ove samo ciste kritike,dajte neke prijedloge da vidimo kako bi se moglo nesto uraditi.a sto bi bilo bolje od ovog modela.

    Odgovori
  7. Stalker 24. Jula 2010. 12:36

    @Aljoša
    Ja bih predložio što češće izvođenje prikaza babina u Piskavici! To bi moglo generisati ogroman dolazni saobraćaj. Izvor: naučni radovi direktora TOBL-a, koji je slavu stekao kao vrhunski svjetski menadžer u oblasti turizma, a ne na neki drugi način.

    Odgovori
  8. Aljosa 24. Jula 2010. 12:47

    Administrator poduzmi neke korake da se obrisu ove politicke provokacije.Ja fino pitam za prijedloge koji bi sa ekonomskog stanovista bili rentabilniji od postojeceg,ako ih ima,a ako ih nema da se ne kritikuje ovaj model,koji je los,ali ako nema bolji po logici slijedi da je ovaj najbolji,apsurdno ali tako je.

    Odgovori
  9. Stalker 24. Jula 2010. 13:01

    Baš da vidim gdje je sada politička provokacija i preko čega će sada biti prevučeni X-evi. Ja sam ti dao prijedlog zasnovan na bogatom iskustvu jednog od najvećih menadžera u oblasti turizma koje imamo. Za promjenu sam odbrani svoja pitanja i svoje kritike, nećeš imati administratora uz sebe sve vrijeme u životu. Nije ti administrator mama.

    Odgovori
  10. sudija 24. Jula 2010. 13:05

    dobro ti kaže,skinućemo ti Administratora već u oktobru..

    Odgovori
  11. Aljosa 24. Jula 2010. 13:10

    Bice ti prevuceni preko cijelog posta,jer tvoj citav post je provokacija i sam to znas.Ja fino pitam sta bi bilo bolje sa ekonomskog stanovista da se uradi.Ocekujem odgovore od strucnih ljudi,a ti ovako neozbiljno odgovaras.

    Odgovori
  12. Stalker 24. Jula 2010. 13:13

    Je li ti to nešto imaš protiv naučno zasnovanih metoda direktora TOBL-a? Taj stručnjak nam je zadnja nada da malo probudimo turizam i pokrenemo avionski saobraćaj, a za tebe je to neozbiljno. Zašto si tako negativan?

    Odgovori
  13. Aljosa 24. Jula 2010. 13:21

    Pojma nemam ko je taj covjek o kome pricas,a ti si puno neozbiljan.

    Odgovori
  14. Stalker 24. Jula 2010. 13:31

    Ma, to ti se samo čini. Zašto bih bio neozbiljan kad je u pitanju Ostoja Barašin? Sve što sam danas o njemu napisao je bilo ozbiljno. E sad, jedan dio je obrisan, drugi prekriven X-evima, ali treba da razumijemo i administratora. U jednom momentu mu se učinilo da se krećemo prebrzo. Pristajem da samanjim brzinu, ali doćićemo mi na isti cilj. Malo sporije, ali ćemo doći.

    Odgovori
  15. David Štrbac 24. Jula 2010. 15:22

    @Aljosa
    –
    Da bi putovali, ljudima treba novac. Na nivou BiH GDP/per capita je: $6,300, po redu smo na 132. mjestu (prvi je Liechtenstein sa $122,100/per capita), a mi smo u društvu država kao što je Albania, Kiribati, Egypt, Armenia – https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2004rank.html?countryName=Bosnia%20and%20Herzegovina&countryCode=bk&regionCode=eu&rank=132#bk
    –
    Aljoša, problem dakle nije u aeorodromu i avionima nego u uništenoj privredi. Prvo je puno toga uništio SDS, a u zadnje četiri godine su je satrali kriminalci iz SNSD-a.
    –
    Kuda da putuje neko iz RS, kada je ovdje prosječna plata 300EUR, a u istočnom dijelu RS nije ni toliko.

    Odgovori
  16. Stalker 24. Jula 2010. 15:41

    @David Štrbac
    Naravno. Pitanje kako da oživimo avionski saobraćaj u RS je ekvivalentno pitanju kako da stavimo stolariju na trećem spratu naše kuće koja ima samo prizemlje (a i ono se urušava). Odgovor je – nikako. Prvo treba sazidati spratove.
    Treba izgraditi društvo koje želi i može da putuje, društvo u koje neko hoće da dođe. Tad će biti i puteva i saobraćaja, a do tada – ništa. Kod nas se mnogo šta doživljava kao da je stvar političke odluke i to po mogućnosti predizborne. Vođa od 120 kg udari šakom, zagalami i eto svega – i privrede i radnih mjesta i saobraćaja. Jedino što se desi kad onaj od 120 kg udari šakom je da svaki put nestane još miliona, i to je sve.

    Odgovori
  17. kasim 26. Jula 2010. 19:39

    Dodik ce otvoriti aerodrom i u Trebinju.Kakva korist i od ovog.Ovo je stranacka reklama.Ovo ka se sve izracuna je cisti gubitak, ali ce vlast optuziti nekog drugog.

    Odgovori
  18. Aljosa 26. Jula 2010. 20:11

    Ima sad malo manje od 120,kaze da je smrs'o 🙂
    Dakle je li opcija da se likvidira avionski saobracaj sa aerodroma u Mahovljanima dok BDP per capita ne dosigne zadovoljavajuci nivo ili da se nastavi ovako,zasad gubitaski zarad nekih buducih benefita.p.s. Ista platezna moc je i u Sarajevu,pa se radi punom parom,ali u Sarajevu su ambasade,ali je odnos stanovnika Krajine koja gravitira ka Mahovljanima aerodrom i Sarajevskog kantona tu negdje.Da li bi likvidacija avio saobracaja imala nekih posljedica po privredu RS,jer onda nemamo jedan od osnovnih vidova saobracaja(iako je i sad na izmaku snaga).

    Odgovori
  19. David Štrbac 26. Jula 2010. 20:58

    Da li treba proizvoditi nešto što niko neće ili ne može da kupi? Odgovor je jasan. Kada bude postojala potreba za avio prevozom, onda ga i uvesti.
    Koju korist Republika Srpska ima od subvencija aviosaobraćaja?

    Odgovori
  20. Aljosa 26. Jula 2010. 21:05

    Imaju koristi oni koji rade na aerodromu,kontrolori i osoblje.BL i RS jer su povezani aviolinijom sa svijetom preko Ljubljane.Sad treba izvagati da li subvencije prevazile ove koristi,a vjerovatno da prevazilaze i odluciti sta dalje.Kakvo je misljenje vas ucesnika da li bi bilo isplativo da sky Srpska to jest vlada kupi ona dva aviona,da li bi se sa njima moglo nesto postici?Voziti linije onim danima kojima trebaju da se voze,a u vremenu kad nema saobracaja iznajmljivati avione.Ponovo mi je kontradiktorno da Sarajevski ima toliko saobracaja ,a BL nema.

    Odgovori
  21. Stalker 26. Jula 2010. 21:34

    Registruj se na forumu, napravi glasanje, pa ćemo da vidimo kakvo je mišljenje 😉

    Odgovori
  22. Akcionar 27. Jula 2010. 08:53

    @20 Aljosa
    Sa tih 900.000 KM godišnje za subvenciju mogli bi finansirati bruto plate za sve zaposlene na aerodromu, a da ovi nikako ne dolaze na posao.
    Ne znam kakvu sadašnju, a još manje buduću korist može imati činjenica da plaćamo da prazan avion redovno leti na relaciji BL-Ljubljana??
    Zašto bi se se uopšte sa svijetom povezivali preko Ljubljane, ako nam je zagrebački aerodrom pred nosom, do kojeg možete kopnom otići kad god želite?
    Lete samo oni koji imaju potrebu i novac. Da bi imali novac, morate imati privredu i zaposlenost, a što mi nemamo. Dakle, razvijena privreda je uslov isplativosti uvođenja letova, a ne obrnuto, da su avio linije uslov za razvoj privrede.
    Možda su eksperti iz SNSD za razvoj RS čitali strip Alana Forda gdje na majici jednog od junaka piše: “Ko leti vrijedi, ko vrijedi leti, ko ne leti ne vrijedi”, pa odlučili da prave aerodrome na svakom ćošku, kupuju avione i otvaraju linije…
    To bi mogao biti i reklamni slogan za Sky Srpsku
    🙂

    Odgovori
  23. b191 27. Jula 2010. 09:06

    Umjesto da dovedu low cost kompanije, iskompleksirani narodni pregaoci hoće da postanu kapetani na belu lađu.

    Odgovori
  24. slavuj 27. Jula 2010. 09:44

    Za pravljenje profitabilne pozicije low cost kompanijama treba pravo znanje ali bi to koristilo svima.
    Ovako iskompleksirani su prošli instant evoluciju od volovskih zaprega iz okoline Laktaša do avio kompanije bez aviona i sa velikim troškovima.

    Odgovori
  25. David Štrbac 27. Jula 2010. 09:52

    Zagrebački aerodrom je udaljen 2 sata vožnje, što i nije neka daljina. Sasvim je uobičajeno da se do aerodroma vozi sat vremena, autom, vozom, podzemnom željeznicom, itd..
    –
    Ako su htjeli da omoguće putnicima bolju vezu, mogli su organizovati jedan ili dva mini shuttle busa sa aerodroma ZG – Banja Luka, uz mogućnost rezervacije karte preko avio kompanija koje slijeću u ZG (za putnike koji idu u BL).
    —————–

    Na sajtu http://www.skysrpska.aero uopšte nema informacija o letovima?

    Odgovori
  26. uros 2. Augusta 2010. 12:23

    Ja nigdje nisam vidio vise stručnjaka , iz raznih oblasti (cesto multidisciplinarnih :-)), na jednom mjestu kao sto je to slucaj ovdje.Tesko je zamisliti da se jedna zemlja, sa ovakvim intelektima:-), nalazi u ovakvoj situaciji 🙂

    Odgovori
  27. BAS 2. Augusta 2010. 17:14

    Da bas…
    Ja vise i ne citam tekstove gore, sve zureci da se dokopam pameti i mudrosti koji iskacu iz svake rijeci u ovim komantarima…

    Stvarno, kako ljudi sve znaju.
    Ne znam da li ovi ministri sto godinama pokusavaju da dovedu neku od avio-kompanija citaju ovo. Ako ne, onda stvarno pojma nemaju…

    Odgovori
  28. Stalker 2. Augusta 2010. 22:38

    @uros
    Neprijatno sam iznenađen tvojim postom. Izvini, ali kakve su ti to insinuacije u tvojoj drugoj i ujedno zadnjoj rečenici? U kakvoj je to situaciji ova zemlja? Vidim da je i ovaj iza tebe BAŠ saglasan sa tobom, a i 100% rječitiji od tebe, pa možda i on zna reći šta si to mislio kad si rekao da se “zemlja nalazi u ovakvoj situaciji”.

    Odgovori
  29. David Štrbac 3. Augusta 2010. 09:22

    Opa, sada su i SNSD-ovci priznali da se “zemlja nalazi u ovakvoj situaciji”.
    –
    Konstatovali smo dakle da je car go. Samo još da se složimo oko toga ko je doveo zemlju u “ovakvu situaciju”?!
    Vasićev podmladak očigledno smatra da su za kolaps Republike Srpske krivi forumaši i mudrosti sa http://www.capital.ba, a forumaši smatraju da su za kolaps krivi oni koji su izuzetno dobro plaćeni za izuzetno loše, tj. katastrofalno upravljanje Republikom Srpskom.
    –
    Ko je dakle u pravu?

    Odgovori
  30. uros 4. Augusta 2010. 09:39

    🙂
    Ne znam zasto stalno spominjete politiku , stranke i neku skrivenu pozadinu.Zasto ste toliko optereceni time? Kao “ljudi od struke” vi se ne bi smjeli baviti dnevnom politikom :-).Ako sarkazam moze nekoga da “neprijatno iznenadi”, onda se tu radi o, ili jako osjetljivoj dusi :-)sa tatanim osjecajem za pravdu :-), ili o uskogrudosti.Mnogo je lakse objasniti “ovakvu situaciju” nego “mudrosti sa capital ba”, ali nemam sada vremena:-)
    p.s. posto vidim da se ovdje broje recenice, zarezi i ostali interpunkcijski znaci, molim strucnjake iz ove oblasti( kojih sigurno ima) 🙂 da me isprave.
    Pozzz svima.

    Odgovori
  31. Stalker 4. Augusta 2010. 20:26

    Nejaki, ti se onda po slobodnoj volji vrati kad budeš imao vremena, pa za promjenu nešto napiši, jer ti gornji post na nivou djeteta u šestom osnovne ne sadrži ni jednu jedinu suvislu informaciju (osim da nemaš vremena). To što si nakucao neke redove i smajlije nije dovoljno da bi ti poruka imala značaj na efektivnom i pragmatičkom nivou komunikacionog procesa. Možda takve poruke prolaze na sjednicama partijskih ćelija SNSD-a, ali ako nastave da ti se otimaju nekontrolisani kompjuterski tikovi u kojima kritikuješ stanje u kojem je ova zemlja, idući put će te tamo neko po glavi udariti statutom partije. Ono što je BAŠ pisao ipak odražava mnogo veću inteligenciju od tvoje, pa vam je bolje da on preuzme riječ.

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Kuzmić: Odgovorni za loše stanje u „Šumama“ moraju snositi posljedice

6. Decembra 2025. — 11:1632 minute čitanja

Svi moraju da preuzmu odgovornost. I mi ćemo kao ministri podnijeti izvještaj premijeru, kaže Kuzmić

Dan D za prelaz Gradiška: Brza cesta ipak se otvara na vrijeme?

6. Decembra 2025. — 10:27

Lidl završio megacentar u BiH: Počinje odbrojavanje do otvaranja prodavnica

6. Decembra 2025. — 10:14

Gordan Pavlović planira da kupi sva komunalna preduzeća u BiH

6. Decembra 2025. — 10:00

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.