SARAJEVO, Smanjenje cijene je najbolji način da uništite kompaniju, rekao je danas u Sarajevu Aleš Lisac jedan od najpoznatijih marketing stručnjaka u regionu.
On je na izuzetno posjećenom predavanju za domaće menadžere iz RS i FBiH, u organizaciji Agencije za zapošljavanje “Spektar” Banjaluka, objasnio da smanjenjem cijene kompanije trenutno povećavaju prodaju, ali to znatno smanjuje prihod.
“To nije rješenje. Na tržištu samo jedan može biti najjeftiniji. Vi morate biti specifični, originalni i bolji u drugim stvarima koji znatno manje koštaju. Umjesto smanjenja cijena za 50%, isplativije je kupcu ili klijentu pokloniti još jedan takav ili dodatni proizvod ili uslugu u toj vrijednosti. Poklon se pamti duže, stičete lojalnost kupca i ne morate tražiti kome prodati taj drugi proizvod. Ako već značajno smanjujete cijenu, onda to kupcu morate dobro obrazložiti, da ne posumnja je roba ili usluga lošeg kvaliteta”, rekao je Lisac koji je znanje i iskustvo stekao vodeći sedam preduzeća u osam država.
Direktori i predstavnici marketing službi nekih od najpoznatijih domaćih kompanija iz oblasti osiguranja, bankarstva i privrede BiH ocijenili su nakon Konferencije o prodaji “Marketinški način za izlazak iz svake krize” da je ovo jedno od najboljih predavanja kojem su prisustvovali.
Lisac se kao preduzetnik, menadžer i predavač bavi otkrivanjem marketinških metoda koji preduzeću pomaže u povećanju prodaje.
On prenosi svoje praktično iskustvo, ali i iskustvo koje je stekao u kontaktu sa više desetina hiljada učesnika njegovih predavanja i seminara u 10 država. Lisac je diplomirao u Ljubljani, postdiplomske studije menadžmenta (MBA) je završio na univerzitetu Clemson u SAD-u.
Lisac je preduzetnik od 1989. godine, a od 1995. godine vodi preduzeće Lisac&Lisac, predaje na Visokoj poslovnoj školi u Ljubljani, predaje na EADIM u Londonu i radi kao savjetnik više međunarodnih preduzeća.