BEOGRAD, Medijska kompanija “Ringier Srbija” u okviru koje posluju tri dnevna lista, tri magazina i dva elektronska proizvoda prošle godine ostvarila je promet od 4,64 milijarde dinara i to sa najvećim prihodom od prodaje izdanja – 1,635 milijardi dinara i od oglašavanja – 1,594.
Direktorka Ringier Srbija Jelena Drakulić Petrović je navela da je prihod te kompanije 2009. godine za 150 odsto veći od prihoda iz 2008. godine i da je znatan rast ostvaren od sekundarnih proizvoda poput specijalnih edicija knjiga, DVD i CD izdanja.
Najčitaniji i najtiražniji Ringierov list, prema njenim riječima je “Blic” koji je u novembru 2009. godine pročitalo 1.080.000 ljudi i koji je imao dnevni tiraž veći za 25.000 tokom akcije “Atlas ljudskog tela”.
Dnevnik “Alo”, koji takođe posluje u okviru te kompanije, trenutno bilježi prosek prodaje od 120.000 primeraka dnevno i čitanost od preko 480.000, navela je direktorka.
Drakulić Petrović je kazala da je početkom godine “Ringier Srbija” kupila nedeljnik “NIN” i tako uvećala svoj profit.
Nedeljnik “Blic žena” zadržao je poziciju najtiražnijeg i najčitanijeg magazina za žene sa više od 200.000 prodatih primeraka i više od 840.000 čitalaca nedeljno, dodala je ona.
Generalni direktor Ringiera Kristian Unger (Ćristian) kazao je da se ta kompanija između ostalog uštedom troškova i saradnjom sa jakim partnerima bori sa ekonomskom krizom i radi na svom jačanju.
Prema njegovim rečima, ta komapanija koja radi u deset evropskih i azijskih zemalja sa sedištem u Švajcarskoj “Bez obzira na pad prometa u 2009. godini uspeli smo da ostvarimo zaradu”, kazao je Unger. Beta