ZVORNIK, U okviru kampanje “Naše je bolje”, koju je pokrenula Privredna komora Republike Srpske (RS), u Zvorniku je danas dvadesetak proizvođača iz Srpske predstavilo svoju proizvodnju prehrambenih proizvoda.
Predsjednik Područne privredne komore Bijeljina Mihajlo Vidić rekao je novinarima da je cilj kampanje da se kod domaćih potrošača stvori navika kupovine domaćih proizvoda, što će doprinijeti otvaranju novih radnih mjesta, poboljšanju plasmana domaćih proizvoda, te zašititi domaću proizodnju od konkurencije nekvalitetnog uvoza.
“Naša je odgovornost prema samima sebi da stvaramo naviku da kupujemo domaće proizvode, čime direktno podižemo proizvodnju i osiguravamo radna mjesta za sebe i našu djecu”, rekao je Vidić.
On je naglasio da domaća proizvodnja po svim parametrima zadovoljava sve standarde kvaliteta i ni u čemu ne izostaje iza kvaliteta proizvoda mega centara, čiji se proizvodi nalaze na policama trgovinski radnji u Srpskoj.
Vidić je najavio da će na policama trgovinskih radnji biti obilježena roba “naše je bolje, kupujmo domaće”, čime će se moći pratiti evidencija prometa domaćih proizvoda.
Prema njegovim riječima, Privredna komora i Vlada RS nalaze se na istom zadatku, kojim treba stvoriti što povoljniji ambijent da se privrednim subjektima na teritoriji Srpske omogući da ostavre što bolje proizvodne, a time i finansijske rezultate.
Mihajlo Ostojić , vlasnik marketa “Zvorničanka” gdje su predstavljeni proizvodi iz Srpske, rekao je da je kvalitet domaćih proizvoda ravan svjetskim kućama, ali da je potrebno da domaći proizvođači više rade na brendiranju svojih proizvoda.
Svoje proizvode, između ostalih, predstavile su domaće firme: “Bjanka”, “Vitinka”, “Aleksandrija” iz Zvornika, te “Vitaminka” iz Banjaluke, “Rakić komerc” iz Bijeljine, “Duga” iz Bratunca, “Marteks” iz Srbca, kao i druge firme iz RS.
Organizator ove kampanje je Područna privredna komora Bijeljina.
3 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
U pauzi između dva treninga (jedan u Prnjavoru, drugi u Derventi) svratim do “Metaleks”-a da se “opskrbim brzom hranom”. Uzmem nekih kobasica, sira i tako to i taman da platim, kad na jednoj kobasici piše “Trivas”. Gledam kobasicu i u njoj vidim sebe i mnoge prnjavorčane kako izrendani buljimo i zamolim djevojku na kasi da stornira tu stavku. Odem i donesem drugu kobasicu. Djevojka mi reče : “Ova Vam je kobasica skuplja”. “Nema veze curo, samo ti naplati i duplo, ja kobasice Nemanje Vasića, ratnog i poslijeratnog predsjednika SO-e Prnjavor i profitera, tate rata i ratnog poreza, neću kupiti nikada”.
NARAVOUČENIJE : nije sve domaće za kupovinu.
Jugoviću! Da li je ta kobasica “Trivas” od onog argentinskog mesa namjenjenog Kosovu, što je iz Crne Gore greškom otišlo u BiH.
Te se kobasice prave uglavnom od izrendanog naroda (poginuli borci, ratni vojni invalidi, radnici bez posla, akcionari bez vlasništva, osiromašeni narod…)- naravno da je ovdje riječ o aludiranju na porijeklo ogromnog kapitala koji je Namanja Vasić stekao baveći se politikom ?!
Obzirom da je bio u stanju da gazi preko naroda koga je predvodio, ja sumnjam u sve poslove kojima se taj i takvi likovi bave.