BEOGRAD , Dolazak niskobudžetskih aviokompanija dovešće veći broj turista u Beograd i Srbiju, jer će na taj način biti snižene cijene “siti brejk” aranžmana u gradovima. Državni sekretar za turizam Goran Petković je rekao da će niskobužetne kompanije omogućiti građanima Srbije da putuju u Evropu po nižim cijenama, ali u isto vrijeme i strancima, koji su već posjetili Prag, Budimpeštu, ili crnomorske gradove, da dođu u Srbiju i otkriju nešto novo.
“Beograd i Srbija predstavljaju novu egzotičnu destinaciju, tako nas već turoperateri promovišu na tržištima, tako ćemo se i mi promovisati i ‘lou kost’ kompanije će omogućiti onu strategiju, koja je u kriznim vremenim neophodna – poslovanje sa niskim troškovima”, rekao je Petković.
On je izrazio uvjerenje da to može sniziti ukupne troškove aranžmana za strane turiste ispod 250 evra po jednom putniku, prilikom dolaska u Beograd, napominjući da se vještina biznisa sastoji u tome da se obezbjedi dodatna potrošnja.
„Turistima treba omogućti da ono što uštede plaćajući prevoz i smeštaj, posle potroše na neko drugo zadovoljstvo koje destinacija pruža, a Beograd i Srbija u celini znaju kako da ta zadovoljstva obezbede“, ocijenio je Petković.
On je najavio da će Srbija korak po korak razvijati te ponude i dodatne usluge, napominjući da već sada može da se napravi više različitih vrlo zanimljivih tura i da će Srbija i Beograd biti dobre turističke destinacije i za region i za svijet.
„Lična preporuka zadovljnih turista biće podsticaj novim da dođu, ali i preporuka investitorima i poslovnim ljudima da se uključe u turistički biznis u Srbiji, a njihovo interesovanje već raste“, zaključio je Petković.
Tanjug