BEOGRAD, Pet srpskih proizvoda dobilo je nova idejna rješenja pakovanja u okviru projekta “Re-dizajn: Stvaramo nove brendove”, čiji je cilj da se redizajniraju pakovanja proizvoda namjenjena izvozu, saopštila je Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA).
Na konkurs se prijavilo 35 firmi, a izabrano je pet proizvoda na osnovu poslovnih rezultata, prepoznatljivosti brenda i geografske raspoređenosti.
Nova idejna rješenja pakovanja dobila je firma Adonis za “tizi” čajeve, Midra Eko za “ekosteril” sredstvo za čišćenje podova, preduzeće Bogutovo za donji veš “boa”, Novitet Dunav za tekstil od damasta, kao i Vanja Luks za posni slani kreker “ovsi” .
SIEPA je pokrenula akciju “Re-dizajn: Stvaramo nove brendove”, sa ciljem da se redizajniraju pakovanja proizvoda namjenjena izvozu, a u saradnji sa Ministarstvom ekonomije i regionalnog razvoja Srbije, Republičkom agencijom za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva i Privrednom komorom Srbije.
Cilj je bio da se promoviše značaj i poboljša pakovanje domaćih proizvoda, ali i promovišu mladi dizajneri. Za dizajn pakovanja angažovani su studenti Više politehnike Beograd i Fakulteta primjenjenih umjetnosti, smjera industrijski dizajn.