PARIZ, Prodaja novih automobila u Francuskoj premašila je u oktobru 210.000 komada, što je za 20 posto više nego u istom lanjskom mjesecu, saopštilo je Udruženje francuskih proizvođača automobila (CCFA).
Francuske robne marke podigle su prodaju 25,4 posto u oktobru u odnosu na isti lanjski mjesec, dok su inostrane autokompanije povećale isporuke 14,1 posto, među kojima američki “General motors” (GM) za čak 60 procenata, zahvaljujući mjerama francuske vlade podsticanja potražnje, prenijele su agencije.
Za 10 mjeseci ove godine francusko tržište automobila poraslo je na više od 1,82 miliona novoregistrovanih vozila, što je za 4,2 posto više u poređenju s istim lanjskim periodom.
Francuske robne marke “Citroen”, “Peugeot” i “Renault” povećale su prodaju na oko 986.000 kola, 6,1 posto više nego za deset lanjskih mjeseci.
Domaći proizvođači osigurali su 54,1 posto udjela na domaćem tržištu za deset meseci 2009, za oko jedan procent više nego lani.
Prodaja automobila u oktobru porasla je prije svega zbog vladinog programa “staro za novo” i uvođenjem bonusa za nabavku ekoloških automobila, ali će ta podrška, kako sada stvari stoje, izostati iduće godine, tako da bi i isporuke mogle da “posrnu”.
Analitičari procjenjuju da bi, uz izostanak stimulativnih mjera, prodaja automobila u Francuskoj mogla da se smanji 10 posto naredne godine.