TOKIO, Auto salon u Tokiju ove godine nije uspio privući niti jednog velikog evropskog, američkog pa čak ni korejskog auto proizvođača, iz sasvim jasnog razloga – globalne krize. Ipak, domaći su brendovi predstavili 39 svjetskih premijera, uglavnom ekoloških elektro koncepata.
Nissan je predstavio zanimljivi nagibni automobil Land Glider, zatim veliku limuzinu Fugu te Roox, tipičan japanski kutijasti mini model.
Hondina studija CR-Z duhovni je nasljednik CRX-a, popularnog modela iz ‘80-ih. U serijskoj verziji stiže iduće godine. Još su predstavljeni i studija Skydeck, odnosno budući FR-V te maleni EV-N.
Toyotin Hachi Roku se vraća! FT-86 ima stražnji pogon, malen je i trebao bi biti jako uzbudljiv. Mini FT pak dolazi s naprednim elektro pogonom.
A najveća zvijezda salona je LF-A. Lexusov supersportaš ima V10 motor s 560 konja, a proizvešće se svega 500 primjeraka. Ubrzava za 3,7 sekundi i juri čak 323 km/h. Cijena – 375.000 dolara!
Subaru je predstavio novu viziju hibridne hatch-back limuzine, Mitsubishi studiju velikog elektro SUV-a, a Mazda koncept Kiyora. Uz Kiyoru, predstavljen je novi SKY-G motor s posljednjom generacijom direktnog ubrizgavanja.
Ipak, da ne bi sve prošlo bez Evropljana pobrinuli su se Lotus, Caterham i Alpina – tri marke koje Japanci jako vole…
Salon je otvoren do 4. novembra.