VAŠINGTON, Internet pretraživač američkog softverskog giganta “Majkrosofta” – “Bing” – je u septembru izgubio prethodno osvojene pozicije na američkom tržištu u nadmetanju protiv čuvenog “Gugla”, najvećeg svjetskog veb pretraživača, prenose francuska elektronska glasila.
Prema podacima kompanije “StatKaunter”, “Bing” je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće – 9,64 procenta.
“Gugl” je, međutim, u septembru prešao granicu od 80 odsto tržišnog udjela, dok je u avgustu zabilježio udio od 77,83 odsto.
“Bing” je, ipak, zabilježio bolje rezultate od pretraživača “Jahu”, “Majkrosoftovog” partnera u “onlajn” reklamiranju i pretraživanju.
Udio “Jahua” je u septembru smanjen na 9,4 odsto sa 10,5 odsto koliko je iznosio u avgustu. Na svjetskom tržištu, udio “Binga” procjenjen je u septembru na 3,25 odsto (u avgustu iznosio 3,58 odsto), “Jahua” na 4,37 odsto ( u avgustu 4,84 odsto), a “Gugla” na 90,54 odsto (u avgustu 90 odsto).