BANJALUKA, Ugostitelji Banje Luke mogu da prijave svoj objekat za ocjenu kvaliteta u Odjeljenju za privredu, ali, za sada, je primljeno samo par zahtjeva, kazala je članica Komisije za ocjenu kvaliteta Ankica Kremenović.
– Iako ima par prijava, ugostitelji nisu ograničeni nekim rokom. Ovo je proces koji traje i svi koji prođu ocjenu Komisije mogu osvojiti “Zlatnu kašiku” a s njom i duže radno vrijeme. Objekti koji su već osvojili ovu plaketu mogu se naći pod kontrolom Komisije, koja može potvrditi kvalitet usluge ili ako uvidi nepravilnosti oduzeti “Kašiku” – rekla je Kremenovićeva i izrazila nadu da će biti još prijava.
Inače, 1. septembra prestaje ljetno radno vrijeme ugostiteljskih objekata, pa će tako radnim danima ugostiteljski objekti raditi u vremenu od sedam sati do 23 časa, a vikendom od sedam sati do 24 časa, dok će radno vrijeme ugostiteljskih objekata u stambenim zgradama biti do 22 časa.
Do sada je nagrade dobilo sedam ugostiteljskih objekata SUR Kafe-restoran “Harizma”, “Marčelo”, “Mala stanica”, “Marko Polo”, “Obala”, “La teraca” i Gril “Master”, kojima je dozvoljeno za sat duže radno vrijeme u odnosu na druge ugostiteljske objekte.
Upravnik restorana “Kazamat” Dragan Barašin rekao je “Fokusu” da će ovaj ugostiteljski objekat konkurisati za plaketu.
– Naš restoran je jedini koji radi u Kastelu, koji je najprepoznatljivije obilježje grada. Naši gosti su nas već nagradili svojim povjerenjem i mislim da zaslužujemo “Zlatnu kašiku” – istakao je Barašin.
U Klubu “Kruna” su istakli da će se i oni najvjerovatnije uključiti u trku i podnijeti zahtjev za izlazak Komisije na teren. Uvjereni su da svojim kvalitetom i uslugama zaslužuju ovu titulu.
U Gradskoj pivnici kažu da su oni već dobili nekoliko važnih priznanja, ali da im je interesnatna i “Zlatna kašika”.
– Najvjerovatnije da ćemo se prijaviti. Međutim, nije nam duže radno vrijeme nešto najpotrebnije. Naši gosti nisu imali takvih zahtjeva. Ali, o toj prijavi ćemo još razmisliti – kazali su u Gradskoj pivnici.
“Zlatna kašika” kao znak kvaliteta izdvaja ugostiteljske objekte na području grada koji, s obzirom na položaj, opremljenost, ponudu i ukupnu reprezentativnost, doprinose unapređenju turističke ponude.
Zahtjev za ocjenu kvaliteta mogu podnijeti ugostiteljki objekti koji nude hranu i piće, restorani, kafane, picerije, poslastičarnice, gostionice, krčme, nacionalne kuće i konobe, te roštiljnice ćevabdžinice. Na zahtjev ugostitelja, Komisija ocjenjuje kvalitet pruženih usluga.Fokus