TREBINJE, Udruženje za zaštitu potrošača “Oaza” iz Trebinja za godinu dana postojanja imalo je samo dvije primjedbe građana, a radi edukacije potrošača danas je u ovom gradu dijeljen propagandni meterijal o njihovim pravima i kvalitetu životnih namirnica.
Primjetna je neinformisanost građana o kvalitetu životnih namirnica i o načinima na koje se oni prodaju, a pogotovo o značenju pojma “akcija” koji je u posljednje vrijeme čest u trgovačkim radnjama, rekla je izvršna direktorka Udruženja Nedjeljka Ilijić.
Ilijićeva je dodala da je ovo prva akcija djeljenja propagandnog materijala čiji je cilj edukovanje potrošača, koji se obavlja u okviru projekta “Obrazovan potrošač – zaštićen potrošač”.
“Naše udruženje već godinu dana se bavi zaštitom potrošača, a do sada smo imali samo dvije primjedbe građana, i to na visinu cijena benzina i osnovnih životnih namirnica, što nije osnovni prioritet našeg rada, jer cijene formiraju proizvođači u saradnji sa Vladom Republike Srpske”, rekla je Ilijićeva.
Ona je najavila da će se ovakve akcije provoditi i narednog mjeseca, kada su zakazana i dva okrugla stola o zaštiti potrošača, na kojima će učestovati predstavnici lokalne zajednice, inspekcijskih službi i privrednici regije.
Projekat “Obrazovan potrošač – zaštićen potrošač”, koji u RS provodi sedam udruženja građana, finansijski je podržalo Ministarstvo trgovine i turizma RS.