HELSINKI, Međunarodna kompanija “Aldata solušen”, dobavljač softverskih rješenja za oblast trgovine na malo, postigla je dogovor o kupovini svih akcija finske softverske kompanije “Teraventum”, specijalizovane za digitalna marketing rješenja u oblasti trgovine na malo i ugostiteljstva.
Ovim pripajanjem je dobijeno objedinjeno softversko rešenje “Lojalti” koje je namjenjeno analiziranju ponašanja kupaca i obrazaca njihove kupovine, kao i marketinških kanala koji se najčešće koriste u gotovo realnom vremenu.
Uz pomoć tog rješenja, stručnjaci za marketing u trgovinama na malo mogu da osmisle mnogo efektnije kampanje i usmjeravaju ih prema korisnicima u najrelevantnijem trenutku za uticanje na kupovinu.
“Objedinjeno rješenje kompanija “Aldata” i “Teraventum” je pokazalo rezultate kod naših korisnika u Finskoj, a sada imamo priliku da povećamo njegovu prodaju i na međunarodnom tržištu, u sklopu naših međunarodnih aktivnosti”, istakao je predsjednik “Aldate” Bertran Siar (Bertrand Sciard)