SARAJEVO, Kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09, kojoj je cilj promocija dobrovoljnih i humanih aktivnosti kompanija koje posluju u Bosni i Hercegovini, zvanično je počela. Institucije, kompanije, organizacije i pojedinci mogu nominovati kompanije za koje smatraju da djeluju društveno odgovorno. Kampanja DOBRO 09, koju organizuje Fondacija Mozaik, usmjerena je prema preduzećima i menadžmentu koji svojim primjerom angažovanosti u društvu i odgovornosti prema njemu predstavljaju nositelje razvoja u Bosni i Hercegovini.
“Fondacija Mozaik i ove godine želi promovirati dobru praksu preduzeća i nagraditi one koje su kroz doprinos ekonomskom razvoju pomogli u izgradnji boljeg društva. Prednosti društveno odgovornog poslovanja su da preduzeća, koje vrlo ozbiljno prilaze društvenoj odgovornosti, ostvaruju bolju tržišnu poziciju i perspektivu za dugoročne profite. S druge strane, čuva se okoliš, uposlenici su zadovoljniji te se obezbjeđuju sredstva za pomoć ugroženima. Pozivamo sva preduzeća koja vode brigu o svojim zaposlenima kao i o lokalnim zajednicama u kojima posluju da se prijave za DOBRO 09”, izjavio je direktor Fondacije Mozaik Zoran Puljić.
Prošle godine je kao društveno najodgovornije preduzeće odabran Bosnalijek, koji je bio ukupni pobjednik i pobjednik u kategoriji “Odgovorne poslovne prakse”. U kategoriji “Koorporativna filantropija” pobijedila je kompanija “Širbegović”, dok je u kategoriji “Dobrotvorni matketing” pobijedila firma “PC Kids”.
Slogan ovogodišnje kampanje je “Dobro je biti dobar”, a pravo učešća imaju sva preduzeća registrovana u Bosni i Hercegovini.