BEOGRAD, Kompanija “Karlsberg Srbija” (Carlsberg) saopštila je da je, prema podacima koje je objavilo Udruženje pivara Srbije, u odnosu na isti period prošle godine, ostvarila do sada najveći rast proizvodnje piva isporučenog na domaće tržište, a rast je zabilježen i u izvozu piva na tržišta u regionu.
“Karlsberg” je u prvih šest mjeseci ove godine u odnosu na isti period lane, ostvario povećanje od 6,07 odsto prodaje na domaćem tržištu, dok je izvoz porastao za 6,59 procenata.
“Karlsberg” od dolaska na tržište u Srbiji ostvaruje konstantan rast , pa su shodno tome, u protekle četiri godine ulaganja dostigla ukupno 120 miliona evra, a do kraja ove godine, radi daljeg unapređenja poslovanja, kompanija će uložiti dodatnih 34 miliona evra, navodi se u saopštenju.
Direktor pivare “Karlsberg Srbija” Aleksandar Radosavljević istakao je da projekti koji se trenutno sprovode u zemlji i regionu predstavljaju temelj za još uspješnije poslovanje kompanije i dodao da je njihov osnovni motiv da svojim potrošačima uvijek pruže najkvalitetnije proizvode.
On je dodao da je cilj te kompanije da postigne zadovoljstvo potrošača i poslovnih partnera, koji uvek daju posljednju riječ, a što pokazuje i povećanje na domaćem tržištu od više od šest odsto.