BANJALUKA – „Pošte Srpske“ predstavile su novi vizuelni identitet, logotip po kojem će, kako tvrde, postati prepoznatljivi. Međutim, to je upitno s obzirom na to da je riječ o već viđenom rješenju koje u skoro identičnom obliku koristi na desetine preduzeća i kompanija u svijetu i Evropi.
U ovom preduzeću novi simbol su nazvali „Golub pismonoša“.
Za neke stručnjake sa kojima smo pričali, puno je sličniji ptici nastaloj korištenjem origami tehnike, japanske vještine savijanja papira.
A takvi vizuelni identiteti su već viđeni i uveliko se koriste, a dokaz za to se može naći najprostijom pretragom interneta.
Međutim ima i onih kojima se novi logo sviđa i u kojem su prepoznali otvorenu kovertu u obliku ptice, a koverta je opet jedan od osnovnih simbola pošte.
Pozitivno je to što je logotip dizajnirao grafički dizajner „Pošta Srpske“ pa se makar po tom osnovu neće izdvajati ogroman novac, kao što je to bio slučaj sa „Poštom Srbije“.
U „Poštama Srpske“ kažu da su ponosni na novi izgled koji im osvježava identitet, te da golub pismonoša odražava njihovu misiju i vrijednosti.
„Golub pismonoša, jedan od najstarijih simbola komunikacije i prenosa poruka, savršeno odražava tradiciju, ali i moderni duh „Pošta Srpske“. Kroz novi simbol želimo da osnažimo našu posvećenost uspostavljanju stalnih veza među ljudima, zajednicama i institucijama širom zemlje, kao i regiona“, saopštili su oni.
Dodaju da logotip nije samo vizuelni identifikator, već i poruka o opredjeljenju da ostanu prepoznatljivi i spremni za nove izazove kada je u pitanju modernizacija u svijetu poštanskih usluga.
„Implementacija novog vizuelnog identiteta biće postepena, shodno usvojenom planu, a obuhvatiće sve aspekte poslovanja. Do potpune zamjene u primjeni će biti i stari i novi logotip“, poručili su oni.
CAPITAL: D. Tovilović
10 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Logo je jednostavan ali realno i ne treba biti komplikovan. Ono što mogu primijetiti je da me Pošta Srpske, kao firma koja mi je bila sinonim za zaostalost i lošu uslugu, zadnjih 12 mjeseci pozitivno iznenađuje. Službenici pozdrave i imaju normalan pristup, nabavili su nova auta pa to izgleda osvježenije a i promjena loga mi je nekako u duhu toga. Samo naprijed…
“Službenici pozdrave i imaju normalan pristup, nabavili su nova auta pa to izgleda osvježenije a i promjena loga mi je nekako u duhu toga”
Visoka očekivanja, nema šta.
Tačno imaju problem jer im ponestaje ideja kako da uzmu pare. Ovi što vide koverte su slučaj za Frojda!
Sami su ga napravili. Poste srbije su logo platile 1 500 000 evra nekoj Draginji .
Bila afera u Srbij.
Ovo je najobičnija šminka i ništa više, kako bi marketingom popravili imidž. Bilo bi bolje kada bi uveli neke kapitalne usluge, poput mobilne telefonije, internet bankarstva itd.
Pa da se zamjere Mtelu, lokalnim bankama i slično? Da ne pominjemo koliko oni nemaju kapaciteta ni vođstva za to. Da su se namjeravali baviti mobilnom telefonijom ne bi se od iste odvojili prije 20 i više godina.
Sve je to dobro, samo je problem natpis na ćirilici… Kako muslimani i hrvati da pročitaju da je to pošta?
Srpski, zajedno s ćirilicom, je jedan od službenih jezika u BiH. Ko ne zna jezik, to je njegov problem.
A ne smeta ti “BH Telecom” na engleskom jeziku??? :))
To je njihov problem sto ne znaju citat cirilicno pismo.. Imaju bukvar, mogu obnovit znanje ako imaju volju.