NJUJORK, Većina Amerikanaca živi u uvjerenju da je SAD središte svijeta pa zato misle i kako je većina najvećih i najvrednijih brendova stvoreno upravo u njihovoj domovini.
Da je to i u stvarnosti tako, pokazala su i nedavna istraživanja o vrednovanju pojedinih brendova koje su sproveli marketinški stručnjaci, prenose agencije.
Iako su neki od najvrednijih svjetskih brendova u vlasništvu su kompanija izvan SAD, o nekima od njih brojni Amerikanci ne znaju apsolutno ništa, dok za neke uopšte nisu čuli.
1. China Mobile – kineska telekomunikaciona kompanija
2. NTT DoCoMo – japanska telekomunikaciona kompanija
3. Deutsche Telekom – njemački mobilni operater
4. Hermes – francuski modni brend
5. Petrobras – brazilska energetska kompanija, 5. po veličini u svijetu
6. Vodafone – britanski mobilni operater
7. Telecom Italia – italijanski mobilni operater
8. Sberbank – najveća ruska banka
9.ICICI Bank – jedna od najvećih indijskih finansijskih kompanija
10. RBC (Royal Bank of Canada) – prema Forbesu, najveća finansijska kompanija u Kanadi
11. Movistar – španski mobilni operater