SARAJEVO, Vegeta je najjači regionalni brend na tržištu bivše SFRJ, rezultat je istraživanja PGM (Product Group Manager) o jačini robnih marki na tržištu.
“Izuzetno smo ponosni što je Vegeta od potrošača širom regiona prepoznata kao brend kojem vjeruju, i što je u odnosu na prošlu godinu napravila skok od čak dvije pozicije”, izjavio je direktor Podravke u BiH, Milan Šarlija.
U ukupnom poretku, Vegeta je zauzela visoko treće mjesto, a ispred nje se nalaze dva globalna brenda – Milka i Koka kola (Coca Cola), navodi se u saopštenju.
U istraživanju koje je sprovela kompanija Valikon (Valicon), snaga brendova je izračunata na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korišćenja od strane potrošača, a brend je definisan kao potrošački brend koji se koristi za proizvod unutar pojedinačne kategorije.
Na području sa otprilike 22 miliona stanovnika, koje obuhvata Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, visoko rangirani regionalni brendovi su, između ostalih, slovenačka Paloma, hrvatska Ce-de-vita, a od svjetskih – Nivea, Neskafa i Fanta.