BERLIN, Polovinom tridesetih godina prošlog vijeka mladi Kićiro Tojoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namijenjenih široj javnosti.
Tojoda je uspio da ubjedi svog oca, tekstilnog proizvođača i vlasnika kompanije “Toyoda Automatic Loom Works” da unutar fabrike osnuje novo automobilsko odjeljenje. Odluka je bila pun pogodak.
Kićirovo snažno ubjeđenje je 1937.pretvorilo njegovo malo odjeljenje “Toyoda Enterprise” u “Toyota Motor Corporation”.
Tojota Korola čvrsto drži titulu najprodavanijeg modela u automobilskoj istoriji, sa 11 generacija i više od 39 miliona prodatih vozila. Tojota je prisutna u više od 170 zemalja u svijetu, a sa svojih proizvodnih linija izbacila je više od 200 miliona automobila.
“Odlučni smo da naše automobile činimo boljima i da i dalje pružamo našim klijentima najbolji mogući proizvod, to je zajednički cilj 300.000 Tojotinih radnika širom svijeta,” izjavio je povodom obilježavanja silaska 200 milionitog vozila sa proizvodne linije predsjednik kompanije “Toyota Motor Corporation” Akio Toyoda. Tanjug