BERLIN, Posljednja u dugom nizu edicija „Lotusa“ – „evora GTE“, od pojavljivanja na svjetskom tržištu iznenadila je i svoje tvorce postignutim uspjehom.
Pored toga što je najbrži „Lotus“ dosad napravljen, razlikuje se od drugih i po revidiranoj amortizaciji, poboljšanom enterijeru s kožnim presvlakama i upotrebi karbonskih vlakana na određenim dijelovima karoserije.
Vozilo je opremljeno sa ultralaganim 18-inčnim točkovima, koji se savršeno uklapaju u proširene blatobrane. Gume koje se nalaze u posjedu „evore“ su kao i na većini supersportskih automobila, „Pirelijeve“ – „p-ziro korsa“, a nose ih lagane aluminijumske felne.
Na ovom ručno izrađenom automobilu, motor je uparen sa AMT trkačkim mjenjačem. Dijelovi od ugljeničnih vlakana nalaze se u spoljašnjosti i unutrašnjosti automobila, a njihovom upotrebom smanjena je težina vozila za 105 kilograma u odnosu na standardni azijski model.
Pokreće ga troipolitarski V6 motor sa 444 ks, što ovaj model čini dosad najbržim „lotusom“.
Upadljiv i moderan eksterijer, kombinovan sa udobnošću i sigurnošću, doveo je do toga da je u Kini 114 modela „evore GTE“ rasprodato za svega nekoliko dana, prenose agencije.