BEČ, Austrijski naftni koncern OMV našao se po prvi put među prvih deset najvrednijih brendova Austrije, na listi na čijem je čelu “Red Bul”.
Najnovija studija brendova Evropskog instituta za brendove pokazuje da je “Red Bul” izgradio prednost kao najvredniji brend u Austriji.
Naime, Red Bil je povećao vrijednost brenda koja se procjenjuje na 13,9 milijardi evra, i time je za 10 milijardi evra vrijednija od drugoplasiranog austrijskog brenda “Svarovski”, čija se tržišna vrijednost umanjila za 3,1 odsto na 3,7 milijardi evra.
Po prvi put OMV je dospio među prvih deset brendova zemlje sa tržišnom vrijednošću od 1,2 milijardi evra, a istovremeno je iz te grupe ispao osiguravajući koncern “Viena Inšurens grup” (VIG).
Ukupno gledano vrijednost deset najskupljih austrijskih brendova smanjila se u poređenju sa prošlom godinom za oko 1 milijardu evra na 32,7 milijarde evra.
Najveće smanjenje vrijednosti pretrpjeli su “Telekom Austrija/A1”, Rajfajzen i Erste bank sa po 600 do 700 miliona evra smanjenja vrijednosti.
Telekom Austrija se nalazi na trećem mjestu rang liste sa 2,92 milijardi evra tržišne vrijednosti, zatim slijede “Novomatik” , Rajfajzen, Kazinos Austria , Špar, Austrijske željeznice OeBB Erste bank i OMV. Tanjug