NJUJORK, U Facebooku testiraju opciju naplaćivanja izdvojenog sadržaja – ako želite da se vaša objava ili fotografija pojavi što većem broju vaših prijatelja moraćete da izdvojite i do dva dolara.
Broj korisnika Facebooka sve je bliži milijardi i brojni korisnici trenutno imaju više stotina, a neki i hiljada prijatelja i na ovoj društvenoj mreži prate brojne brendove, tako da su stranice sa ‘novostima’ često zatrpane brojnim informacijama, fotografijama i statusima koje je zaista teško pratiti.
Kako bi ‘riješio’ ovaj problem, Mark Zuckerberg sjetio se zanimljive ideje koja se sigurno neće svima svidjeti, a to je da bi Facebook korisnicima mogao ponuditi opciju da, ako žele da njihov post na Fejsu bude izdvojen i da se prikaže što većem broju njihovih prijatelja, moraće da plate određeni iznos.
Trenutno se testiraju različite cijene korišćenja ove opcije – za izdvajanje objave ili fotografije, potrebno je platiti između 0,40 centi i dva dolara.
S obzirom da se bliži izlazak Facebooka na berzu ova kompanija traži nove izvore zarade kako bi pokazala svim budućim investitorima da može ostvariti prihod i na druge načine osim samog oglašavanja, a pitanje je kako će korisnici reagovati na (potencijalno) uvođenje ove opcije.
Problem može nastati ako otvorite Facebook i većina objava koje vidite na stranici bude izdvojena.
Tako bi moglo doći do situacije da cijeli Facebook postane neka vrsta oglasne ploče za kompanije i druge stranice, kao i za one korisnike koji će platiti kako bi bili popularni na ovoj društvenoj mreži, odnosno kako bi što veći broj ljudi vidio njihove objave i fotografije, zbog čega bi dio korisnika mogao ugasiti svoje profile, prenose agencije.