BANJALUKA, Mercator Banja Luka svoju podršku domaćoj proizvodnji nastavlja kroz saradnju sa domaćim proizvodačima, plasiranjem proizvoda kroz projekat trgovačke marke Mercator. Mercatorova trgovačka marka razvija se više od 60 godina, a danas je čini oko 1000 proizvoda široke potrošnje raspoređenih u deset linija.
Trgovačka marka Mercator je strateški projekat koji se sprovodi na nivou Mercator Grupe, a nastala je kao odgovor na zahtjev potrošača da kupuju kvalitetne proizvode po nižim cijenama. Proizvodi se biraju u skladu sa potražnjom i kupovnim navikama potrošača.
“Mercatorova strateška orijentacija i prioritet pri pronalasku dobavljača za trgovačku marku Mercator je angažovanje domaćih, lokalnih, proizvođača. Redovno uvodimo nove proizvode u linije trgovačke marke kako bismo kupcima omogućili što raznovrsniju i povoljniju ponudu. Nedavno smo proširili asortiman sa mlijekom, koje za trgovačku marku Mercator proizvodi renomirani domaći proizvođač “Mlijeko produkt” iz Kozarske Dubice. Saradnjom sa domaćim proizvođačima, koji svojim kvalitetom mogu da konkurišu, kako na domaćem tako i na drugim tržištima, u Mercatoru omogućavamo nove razvojne perspektive u plasmanu domaćih proizvoda na svim tržištima na kojima poslujemo. Tako su na primjer, proizvodi trgovačke marke Mercator, domaćih proizvođača iz Republike Srpske, kao što su Celex Banja Luka, Mira iz Prijedora i drugi, našli svoje mjesto na policama Mercator trgovina u svim regijama”, izjavio je direktor Mercatora Banja Luka, Damjan Davidović.
Neprestano praćenje tehnoloških inovacija u procesu proizvodnje te kvalitet i povoljna cijena ključne su karakteristike Mercator trgovačke marke. Niže cijene ovih artikala postižu se tako što sve aktivnosti od oblikovanja ambalaže, pozicioniranja proizvoda na tržištu, promociju i sve ostale marketinške aktivnosti preuzima trgovac.
Kako se navodi u saopštenju, u ponudi trgovačke marke nalazi se deset linija, među kojima su i proizvodi linije Lumpi, koji su namijenjeni djeci, a pelene Lumpi, koje odlikuju visok kvalitet i izuzetno povoljna cijena, su jedan od najprodavanijih artikala trgovačke marke Mercator. Nova linija My body, My face nudi veliki izbor kvalitetnih kozmetičkih preparata, a za cjenovno najosjetljivije kupce, Merkator je razvio i posebnu liniju pod nazivom bonus plus, koja obuhvata osnovne prehrambene proizvode, dok linija ambijent sadrži kvalitetne proizvode za domaćinstvo.
Prepoznatljivost artikala trgovačke marke Mercator se među kupcima povećava kroz povjerenje u njegov kvalitet, odnosno vrhunski proizvod po povoljnoj cijeni, a rast prometa proizvoda trgovačke marke u ukupnom prometu je potvrda da su kupci prepoznali ove vrijednosti trgovačke marke Mercator.