NJUJORK, Naš klik mišem donio je najpopularnijoj društvenoj stranici velike sume novca, a mi i ne znamo puno o tome kako je nastao “lajk” i šta on predstavlja za kompaniju.
Fejsbuk dodatak “lajk” donio je kompaniji milijarde dolara. Ideja za to dugme nastala je 2007. godine, prenosi Bosworth. Kritičari tvrde da je Fejsbuk kopirao ideju od društvene mreže rivala Friendfeed.
U februaru 2009. “rođena” je opcija “like”. Prije nego što je usvojena, iz Fejsbuka su raspravljali o znakovima plus i minus, kao i o dugmetu koje bi se zvalo Awesome.
Najviše lajkana osoba na Fejsbuku je reper Eminem.
Pjevač iz Detroida ima 52,5 miliona lajkova, Riana ima 50,8 miliona, a Lady Gaga ima 47,5 miliona. Iz Fejsbuka su otkrili da je u 2010. godini svakih 20 minuta lajkovano 7,6 miliona stranica.
Takođe je rečeno da je po danu postavljeno 2,7 milijardi komentara i lajkovanja, što znači da je bilo 112.500.000 lajkova i komentara svakog sata, odnosno 31.250 lajkova i komentara svake sekunde, prenosi AP, prenose agencije.