NJUJORK, Svi doživljavamo teške periode kod kuće ili na radnom mjestu, a to utiče na naš rad i na naše odnose sa drugim ljudima.
Međutim, neki su ljudi neprestano nezadovoljni zbog nečega. Često nisu zadovoljni radnim zadacima. Nisu zadovoljni čak ni ako udovoljite njihovim zahtjevima i uvažite njihove pritužbe. Zato morate znati da:
*Nikada ne možete udovoljiti svima. Obnavljanje vjere kod ljudi koji sebe smatraju žrtvama nepravde iziskuje taktičnost i strpljenje. Neke nepravedne situacije nadređeni mogu da izbjegnu – u vrijeme donošenja odluke – objasniti razloge zbog kojih se odluka donosi.
*Ima nepokretnih ljudi koji se opiru promjenama na otvoreno ili na pasivno-agresivni način. Mogli bi da pristanu na promjenu, ali trudiće se da osvete njeno ostvarenje. Ako radite sa takvim ljudima, apelujte na njihove plemenitije motive, uključite ih u promjenu.
*Postoje osobe koje se zadovoljavaju prosjekom. Ovi ljudi rade od devet do pet – ni više, ni manje. Bez problema vam kažu da nešto nije njihov posao. Takvi se ljudi katkad naziva “osrednjim” igračima. U školi su uvijek bili zadovoljni prolaznom ocjenom. Rade minimum koji je potreban za preživljavanje i dobijanje plate.
*Neki ljudi žive za trač. Oni uživaju da guraju nos u svačiji posao i stvaraju diverzije šireći glasine. Njihova ispraznost može biti znak da su usamljeni, a radno mjesto im je gotovo jedini izvor komunikacije. Ne podstičite ih, bavite se samo činjenicama i dokazima, prenose agencije.